Naruto ''new Generation''


No długo masz zamiar się patrzeć. ? Klikaj '' Rejestruj'' Klik, Klik.... Noo dajesz, dajesz nie przestajesz. Wink. Czeka na ciebie świetna przygoda więc nie zastanawiaj się tyle tylko chodź do nas ;D.

Naruto ''new Generation''

Żyjecie tylko raz! Nie musicie wybierać niemożliwej ścieżki. Możecie żyć tak jak chcecie, umierać jak chcecie... Ale... bez względu na obraną drogę... nigdy nie zapominajcie o tym, by chronić tych którzy są dla was ważni! - Trzeci Hokage
 
IndeksIndeks  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
TOP50 GryGry w przeglądarce PBF - Toplista gier PBFNamek Power TOP-100 TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
Toplista Naruto - Power of ninjaNaruto World Cup Najlepsze strony o Anime w necie..::NARUTO-ZONE::..

Pilne Poszukiwanie NOWEGO Mizukage ~ Miyuki
Zapisy Do Konoha i Kiri chwilowo zamknięte
Z dniem dzisiejszym OGŁASZAM, że nabór na MG otwarty ! ~ Miyuki

Share | 
 

 Tojiru Shisen

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tojiru
Jounin
Jounin


Posty : 4
Join date : 31/10/2012

PisanieTemat: Tojiru Shisen   Sro Paź 31, 2012 10:45 pm

Dane Osobowe:
Imię : Tojiru
Nazwisko : Shisen
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 21
Wzrost|Waga : 183/78
Klan : Nie tyle co klan ale rodzina. Specjalizują się oni w technikach ognia i łączeniu ich z wszelkimi znanymi im ninjutsu, tworząc w ten sposób własne specjalistyczne techniki.
Pochodzenie : Kiri Gakure no Sato

Dane Shinobi:
Ranga : Jounin
Ranga Technik : A
Kekkei Genkai|Umiejętność Specjalna :
Natura Chakry : Katon
Żywioły Chakry : Suiton
Talent Główny :Ninjutsu
Umiejętności Dodatkowe: Szybkość i Inteligencja

Opis Postaci :
Wygląd :

Chłopak o dość młodej twarzy. Ma średniej długości brązowe włosy z pod których wyłaniają się zielone tatuaże w kształcie zielonych kresek zwążonych przy końcach. Posiada takie trzy: dwa zasłonięte po cześci przez włosy, wyłaniają się z okolic skroni, a jeden przechodzi symetrycznie przez nos. Jest to charakterystyczny symbol jego rodziny. Chodzi w zielonym płaszczu ( charakterystycznym dla podróżujących Shinobi ). Wbrew pozorom jest on bardzo praktyczny. Rękawiczki które nosi są dość nietypowe gdyż mają one chronic przed oparzeniami.
Charakter :
Bardzo płomienny charakter. Nigdy nikomu nie wybacza i łatwo go zdenerwować. Pomimo jego gorącego temperamentu potrafi on chłodno kalkulowac sytuacje i wysówać szybkie aczkolwiek przemyślane rozwiązania.
Historia :
Co dwa pokolenia wybierany jest następca przewodnika rodu Shisen. Kiedy tak zwany Netsu decyduje się ustąpić miejsca lub umiera, następują wybory następnego Netsu. Warto wspomnieć iż Netsu to głowa/przewodnik rodu Shisen. Każdy z nich ma za zadanie pozostawic po sobie w spadku unikatową własną technikę Katon, znaną tylko jemu i przekazaną swojemu następcy. Jednak wybory na przewodnika rodu następują w widowiskowy aczkolwiek brutalny sposób. Proszę sobie wyobrazić walczących ze soba kuzynów - bliższych lub dalszych - czasami nawet braci, o stanowisko głowy rodu. Jest to nieopisany zaszczyt. Jednak niektórzy są skresleni z listy kandydatów od urodzenia. Netsu może zostac tylko i wyłącznie drugie pokolenie po obecnym Netsu. Jednak Netsu nie może mieć mniej niż 25 lat. Jeśli zawody o tytuł głowy rodu wygra osoba młodsza to do czasu ukończenia 25 roku zycia tytuł Netsu pełni jego ojciec lub matka - jeśli ojciec nie żyje ( w razie śmierci rodziców, tytuł pełni najbliższy krewny ). Nieletni Netsu jest nikim. Nie ma żadnych praw, nie stanowi dla nikogo autorytetu ani nie nalezy mu sie żaden szacunek. Wręcz przeciwnie, taka osoba jest tępiona i upokażana w rodzie. Każdy bowiem wie, że teraz może sie na nim wyżywać z zazdrości do czasu 25 roku życia. Jeśli zostałby Netsu odrazu wszyscy musieliby okzywać mu najwyższy szacunek i tłamsić zazdrość w sobie.
Takim właśnie nieletnim Netsu jest Tojiru. W wieku 19 lat wygrał zawody, a tytuł czcigodnego Netsu objęła jego matka Ashi. Pełni ona tą funkcję już dwa lata i wyrobiła sobie wśród ludności niemiłą opinię czcigodnej zouzy.
Netsu nie mógł zostać ojciec Tojiru gdyż nikt nie wie kim on jest. Mama chłopaka jest bardzo piękną kobietą i równie bardzo puszczalską, a Tojiru jest jej jedyną wpadką. Akachan no odoroki - tak się nabijają z niego w rodzie ( oznacza to: dziecko niespodzianka ).
Tojiru ma niemiłe życie. Był niechcianym dzieckiem, potem niechcianym zwycięzcą zawodów, niechciany w rodzie i wyśmiewany teraz, a na koniec niechciany jako ANBU.
Tak, Tojiru chciał zostać ANBU jednak nie pozwolono mu ze względu na niedokońca pełnioną funkcję w rodzie - nie jest on wystarczająco wiarygodny.
Tak więc Tojiru jest już lekko zrezygonowany i zdesperowany przez to wszystko co prztrafiło mu się w życiu. Marzy o wyruszeniu w podróż i powrocie do wioski kiedy będzie miał 25 lat.
Nindo : Wyruszenie w podróż i zdobycie doświadczenia.


Ekwipunek :
Ryo : 500
Przedmioty :
10x kunai, 10x shuriken , zapałki, świeczka ok 12cm, rękawiczki ogniootporne i żaroodporne, 10x wybuchowa notka, linka/żyłka ninja


Techniki :
Katon
Katon: Hōsenka Tsumabeni

Ranga techniki: D
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Shinobi wypuszcza o kilku o kilkudziesięciu shurikenów, wydychając na nie chakrę ognia, zwiększając tym samym siłę swojej broni. Mogą poważnie poparzyć cel przy bezpośrednim kontakcie.


Katon: Endan


Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik wydmuchuje ogień z ust. Jest to słabsza wersja techniki Katon Dai Endan.Jest szybka w wykonaniu i zabiera małe ilości chakry. Po jej wykonaniu, zostaje pył, przez co użytkownik ma czas na ucieczkę.

Katon: Ryūka no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Technika polegająca na wypuszczeniu strumienia ognia wzdłuż jakiegoś przedmiotu. Np. po linkach, przeciwnik jest unieruchomiony, a wtedy użytkownik wykonuje tą technikę.

Katon: Kasumi Enbu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik wypuszcza z swoich ust gaz, który w połączeniu z inną techniką ognia, lub innym źródłem ognia (np. zapalniczka) tworzy kulę ognia.

Katon: Hōsenka no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik wypuszcza z ust kilka małych kul ognia, które po zderzeniu wybuchają. Shinobi często w kulach ukrywają bronie, aby zwiększyć siłę ataku. Technika używana dość często, gdyż zabiera mało chakry.

Katon: Gōkakyū no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik tworzy dużą kulę ognia, która ma niszczącą moc. Technika popularna w klanie Uchiha, gdzie jej opanowanie przez młodego członka klanu świadczyło że jest już dorosły.

Katon: Karyūdan

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika stosowana wraz z techniką elementu ziemi-Doton: Doryūdan. Użytkownik wypuszcza z swoich ust strumień ognia, który podpala błotne kulę, aby zwiększyć ich siłę zniszczenia.

Katon: Haisekishō

Ranga techniki: B
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Użytkownik wypuszcza z ust dużą ilość łatwopalnego dymu, który rozprzestrzenia się na dowolnym obszarze. Gdy cel znajduje się w mgle, użytkownik w każdej chwili może podpalić mgłę powodując eksplozję.


Katon: Dai Endan


Ranga techniki: B
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Shinobi wypuszcza potężny strumień ognia na przeciwnika. Strumień jest potężny, ponieważ ma w sobie dużo chakry. W dodatku płomień jest szybki i ciężko go ominąć gdyż jest skoncentrowany na przeciwniku, a nie na zniszczeniach. Niestety, pobiera dużą ilość chakry.


Katon: Karyū Endan

Ranga techniki: B
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Użytkownik wypuszcza z swoich ust potężny strumień ognia. Płomienie są manipulowane aby stworzyły coś na kształt smoka. Ogień otacza przeciwnika z dwóch stron, co sprawia że użytkownik szybko może spalić swojego wroga.

Suiton
Suiton: Kokuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik tworzy czarną mgłę, którą następnie przenosi na swój cel i wypuszcza z niej deszcz łatwopalnego, czarnego oleju.

Suiton: Suiben

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik za pomocą chakry wody, tworzy coś na kształt bata, liny którym może obwiązać przeciwnika. Dodatkowo korzystając z chakry raitonu, może wsadzić do liny właśnie tą chakrę, rażąc wroga prądem.

Suiton: Mizurappa

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chaky, może zwiększyć siłę i zasięg ataku. Oberwanie z bliska grozi śmiercią lub połamaniem kości.

Suiton: Mizuame Nabara

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik wypluwa z ust dużą ilość lepkiej mazi. Tym sposobem może unieruchomić przeciwnika i z większym powodzeniem zaatakować. Techniki trudno uniknąć i aby się nie przykleić przeciwnik musi przesłać duże ilości chakry o stóp, aby podeszwy mogły się odklejać przy każdym kroku.

Mizu Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : Dopóki nie zostaną zniszczone
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika polega na stworzeniu klona lub klonów z wody które są w stanie atakować o sile równej 1/10 siły wykonawcy.

Suirō no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : Dopóki ręka nie zostanie wyjęta, lub ofiara się nie uwolni
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik będąc blisko wody, tworzy wodne więzienie w którym zamyka przeciwnika. Ofiara nie jest w stanie poruszać się w więzieniu, z powodu ciężaru wody. Minusem tej techniki jest to, że jedna ręka użytkownika musi pozostać w kuli, aby więzienie się utrzymywało.

Ninjutsu

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Opis: Użytkownik rzuca dwa shurikeny. Jeden, chowa się pod cieniem drugiego. Sprawia to, że przeciwnik koncentruje się na jednym shurikenie, zapominając o tym drugim. Technika może zaskoczyć nawet wytrawnego ninję.

Kai

Ranga techniki: C
Typ: Defensywna
Zakres działania: 0-5m
Czas trwania: 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jest to technika, która pozwala się uwolnić z Genjutsu rangi D oraz C włącznie. Wystarczy wykonać pieczęć tygrysa i powiedzieć nazwę techniki.


Kirigakure no jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Wymagania: Tylko dla shinobi z Kiri
Opis: Technika pozwala spowić teren gęstą mgłą i ograniczyć widoczność wrogowi. Mgła nie jest w stanie oszukać Byakugana, lecz sharingan jest na nią bardziej podatny(ze względu na mgłę, która jest wytwarzana z chakry użytkownika). Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika (im gęstsza tym pochłania większe ilości chakry).

Sanzengarasu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Opis: Użytkownik przyzywa stado wron. Może nimi dowolnie manipulować przez emitowanie z dłoni chakry i przerabianie jej na fale wysokiej częstotliwości. Kruki ciągle się klonują, mając na celu odwrócić uwagę przeciwnika i osłonić sojuszników. Gdy nie są potrzebne, zostawiają po sobie kłąb dymu.
Hari Jizō

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna, Defensywna
Zakres działania :0-5m
Czas Trwania : 5 postów
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 7 postów
Opis: Użytkownik za pomocą chakry modyfikuje swoje włosy. Te znacznie się wydłużają, sięgają niemal ziemi. Twardnieją i zmieniają się w twarde jak brzytwa igły. Dzięki temu użytkownik może się bronić przed atakami fizycznymi. Jednak nie tylko. Przetrwają również wybuch wielu wybuchowych notek.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: A
Typ : Ofensywna
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 7 postów
Opis: Użytkownik rzuca shuriken w stronę ofiary i po wykonaniu pieczęci, tworzy wiele realistycznych klonów shurikena, które zadają wieksze obrażenia.
Zgaduję że rasengana nie dostanę ;D

Taijutsu
Konoha Reppū

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Technika jest wykonywana gdy wróg chce przeprowadzić bliski atak. Wtedy shinobi podcina stopę przeciwnika wysuniętą najbliżej niego, wtedy wróg upada na ziemię a shinobi wprawia wroga w ruch obrotowy odsuwając go tym samym jak najdalej od swojej osoby.
Konoha Kaiganshō

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik broni się, atakując przeciwnika łokciem, wspartym przez drugą rękę.

Konoha Shōfū

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika polegająca na tym, że użytkownik wykonuje proste, lecz silne kopnięcie w górę. Gdy atak jest skierowany na ręce, można wybić przeciwnikowi broń.

Wykonane Misje :
~D :
~C :
~B :
~A :
~S :

Stoczone Pojedynki :
~Wygrane :
~Przegrane :
~Zremisowane :
Powrót do góry Go down
Miyuki
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
avatar

Posty : 99
Join date : 09/09/2012
Imię : Miyuki
Nazwisko : Nakane
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: Tojiru Shisen   Czw Lis 01, 2012 11:23 am

Opisz mi dokładniej na PW Ten twój ''Klan''. Ranga Technik B

_________________


* Walka dla samego siebie nie może dać ci prawdziwej siły.
* Zrobię wszystko, aby chronić tych, których kocham.
Ekwipunek: 10x Kunai, 10x Shuriken'ów, Wachlarz, 20 metrów linki, 5x Bomb Dymnych, 5 Bomb Świetlnych, mała apteczka, 10x Karteczek wybuchowych, 2x Fuma Shuriken , 3x Czyste zwoje, 5x Yondaime Kunai, Katana, 4x Lodowe Bomby, 6x Bomby usypiające
Powrót do góry Go down
http://shinobidastiny.dialog.tv
Tojiru
Jounin
Jounin


Posty : 4
Join date : 31/10/2012

PisanieTemat: Re: Tojiru Shisen   Sob Lis 03, 2012 10:21 pm

Dane Osobowe:
Imię : Tojiru
Nazwisko : Shisen
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 21
Wzrost|Waga : 183/78
Klan : Nie tyle co klan ale rodzina. Specjalizują się oni w technikach ognia i łączeniu ich z wszelkimi znanymi im ninjutsu, tworząc w ten sposób własne specjalistyczne techniki.
Pochodzenie : Kiri Gakure no Sato

Dane Shinobi:
Ranga : Jounin
Ranga Technik : B
Kekkei Genkai|Umiejętność Specjalna :
Natura Chakry : Katon
Żywioły Chakry : Suiton
Talent Główny :Ninjutsu
Umiejętności Dodatkowe: Szybkość i Inteligencja

Opis Postaci :
Wygląd :

Chłopak o dość młodej twarzy. Ma średniej długości brązowe włosy z pod których wyłaniają się zielone tatuaże w kształcie zielonych kresek zwążonych przy końcach. Posiada takie trzy: dwa zasłonięte po cześci przez włosy, wyłaniają się z okolic skroni, a jeden przechodzi symetrycznie przez nos. Jest to charakterystyczny symbol jego rodziny. Chodzi w zielonym płaszczu ( charakterystycznym dla podróżujących Shinobi ). Wbrew pozorom jest on bardzo praktyczny. Rękawiczki które nosi są dość nietypowe gdyż mają one chronic przed oparzeniami.
Charakter :
Bardzo płomienny charakter. Nigdy nikomu nie wybacza i łatwo go zdenerwować. Pomimo jego gorącego temperamentu potrafi on chłodno kalkulowac sytuacje i wysówać szybkie aczkolwiek przemyślane rozwiązania.
Historia :
Co dwa pokolenia wybierany jest następca przewodnika rodu Shisen. Kiedy tak zwany Netsu decyduje się ustąpić miejsca lub umiera, następują wybory następnego Netsu. Warto wspomnieć iż Netsu to głowa/przewodnik rodu Shisen. Każdy z nich ma za zadanie pozostawic po sobie w spadku unikatową własną technikę Katon, znaną tylko jemu i przekazaną swojemu następcy. Jednak wybory na przewodnika rodu następują w widowiskowy aczkolwiek brutalny sposób. Proszę sobie wyobrazić walczących ze soba kuzynów - bliższych lub dalszych - czasami nawet braci, o stanowisko głowy rodu. Jest to nieopisany zaszczyt. Jednak niektórzy są skresleni z listy kandydatów od urodzenia. Netsu może zostac tylko i wyłącznie drugie pokolenie po obecnym Netsu. Jednak Netsu nie może mieć mniej niż 25 lat. Jeśli zawody o tytuł głowy rodu wygra osoba młodsza to do czasu ukończenia 25 roku zycia tytuł Netsu pełni jego ojciec lub matka - jeśli ojciec nie żyje ( w razie śmierci rodziców, tytuł pełni najbliższy krewny ). Nieletni Netsu jest nikim. Nie ma żadnych praw, nie stanowi dla nikogo autorytetu ani nie nalezy mu sie żaden szacunek. Wręcz przeciwnie, taka osoba jest tępiona i upokażana w rodzie. Każdy bowiem wie, że teraz może sie na nim wyżywać z zazdrości do czasu 25 roku życia. Jeśli zostałby Netsu odrazu wszyscy musieliby okzywać mu najwyższy szacunek i tłamsić zazdrość w sobie.
Takim właśnie nieletnim Netsu jest Tojiru. W wieku 19 lat wygrał zawody, a tytuł czcigodnego Netsu objęła jego matka Ashi. Pełni ona tą funkcję już dwa lata i wyrobiła sobie wśród ludności niemiłą opinię czcigodnej zouzy.
Netsu nie mógł zostać ojciec Tojiru gdyż nikt nie wie kim on jest. Mama chłopaka jest bardzo piękną kobietą i równie bardzo puszczalską, a Tojiru jest jej jedyną wpadką. Akachan no odoroki - tak się nabijają z niego w rodzie ( oznacza to: dziecko niespodzianka ).
Tojiru ma niemiłe życie. Był niechcianym dzieckiem, potem niechcianym zwycięzcą zawodów, niechciany w rodzie i wyśmiewany teraz, a na koniec niechciany jako ANBU.
Tak, Tojiru chciał zostać ANBU jednak nie pozwolono mu ze względu na niedokońca pełnioną funkcję w rodzie - nie jest on wystarczająco wiarygodny.
Tak więc Tojiru jest już lekko zrezygonowany i zdesperowany przez to wszystko co prztrafiło mu się w życiu. Marzy o wyruszeniu w podróż i powrocie do wioski kiedy będzie miał 25 lat.
Nindo : Wyruszenie w podróż i zdobycie doświadczenia.


Ekwipunek :
Ryo : 500
Przedmioty :
10x kunai, 10x shuriken , zapałki, świeczka ok 12cm, rękawiczki ogniootporne i żaroodporne, 10x wybuchowa notka, linka/żyłka ninja


Techniki :
Katon
Katon: Hōsenka Tsumabeni

Ranga techniki: D
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Shinobi wypuszcza o kilku o kilkudziesięciu shurikenów, wydychając na nie chakrę ognia, zwiększając tym samym siłę swojej broni. Mogą poważnie poparzyć cel przy bezpośrednim kontakcie.


Katon: Endan


Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik wydmuchuje ogień z ust. Jest to słabsza wersja techniki Katon Dai Endan.Jest szybka w wykonaniu i zabiera małe ilości chakry. Po jej wykonaniu, zostaje pył, przez co użytkownik ma czas na ucieczkę.

Katon: Ryūka no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Technika polegająca na wypuszczeniu strumienia ognia wzdłuż jakiegoś przedmiotu. Np. po linkach, przeciwnik jest unieruchomiony, a wtedy użytkownik wykonuje tą technikę.

Katon: Kasumi Enbu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik wypuszcza z swoich ust gaz, który w połączeniu z inną techniką ognia, lub innym źródłem ognia (np. zapalniczka) tworzy kulę ognia.

Katon: Hōsenka no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik wypuszcza z ust kilka małych kul ognia, które po zderzeniu wybuchają. Shinobi często w kulach ukrywają bronie, aby zwiększyć siłę ataku. Technika używana dość często, gdyż zabiera mało chakry.

Katon: Gōkakyū no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik tworzy dużą kulę ognia, która ma niszczącą moc. Technika popularna w klanie Uchiha, gdzie jej opanowanie przez młodego członka klanu świadczyło że jest już dorosły.

Katon: Karyūdan

Ranga techniki: C
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika stosowana wraz z techniką elementu ziemi-Doton: Doryūdan. Użytkownik wypuszcza z swoich ust strumień ognia, który podpala błotne kulę, aby zwiększyć ich siłę zniszczenia.

Katon: Haisekishō

Ranga techniki: B
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Użytkownik wypuszcza z ust dużą ilość łatwopalnego dymu, który rozprzestrzenia się na dowolnym obszarze. Gdy cel znajduje się w mgle, użytkownik w każdej chwili może podpalić mgłę powodując eksplozję.


Katon: Dai Endan


Ranga techniki: B
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Shinobi wypuszcza potężny strumień ognia na przeciwnika. Strumień jest potężny, ponieważ ma w sobie dużo chakry. W dodatku płomień jest szybki i ciężko go ominąć gdyż jest skoncentrowany na przeciwniku, a nie na zniszczeniach. Niestety, pobiera dużą ilość chakry.


Katon: Karyū Endan

Ranga techniki: B
Typ :Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Użytkownik wypuszcza z swoich ust potężny strumień ognia. Płomienie są manipulowane aby stworzyły coś na kształt smoka. Ogień otacza przeciwnika z dwóch stron, co sprawia że użytkownik szybko może spalić swojego wroga.

Suiton
Suiton: Kokuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik tworzy czarną mgłę, którą następnie przenosi na swój cel i wypuszcza z niej deszcz łatwopalnego, czarnego oleju.

Suiton: Suiben

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik za pomocą chakry wody, tworzy coś na kształt bata, liny którym może obwiązać przeciwnika. Dodatkowo korzystając z chakry raitonu, może wsadzić do liny właśnie tą chakrę, rażąc wroga prądem.

Suiton: Mizurappa

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chaky, może zwiększyć siłę i zasięg ataku. Oberwanie z bliska grozi śmiercią lub połamaniem kości.

Suiton: Mizuame Nabara

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik wypluwa z ust dużą ilość lepkiej mazi. Tym sposobem może unieruchomić przeciwnika i z większym powodzeniem zaatakować. Techniki trudno uniknąć i aby się nie przykleić przeciwnik musi przesłać duże ilości chakry o stóp, aby podeszwy mogły się odklejać przy każdym kroku.

Mizu Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : Dopóki nie zostaną zniszczone
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika polega na stworzeniu klona lub klonów z wody które są w stanie atakować o sile równej 1/10 siły wykonawcy.

Suirō no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : Dopóki ręka nie zostanie wyjęta, lub ofiara się nie uwolni
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik będąc blisko wody, tworzy wodne więzienie w którym zamyka przeciwnika. Ofiara nie jest w stanie poruszać się w więzieniu, z powodu ciężaru wody. Minusem tej techniki jest to, że jedna ręka użytkownika musi pozostać w kuli, aby więzienie się utrzymywało.

Ninjutsu

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Opis: Użytkownik rzuca dwa shurikeny. Jeden, chowa się pod cieniem drugiego. Sprawia to, że przeciwnik koncentruje się na jednym shurikenie, zapominając o tym drugim. Technika może zaskoczyć nawet wytrawnego ninję.

Kai

Ranga techniki: C
Typ: Defensywna
Zakres działania: 0-5m
Czas trwania: 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jest to technika, która pozwala się uwolnić z Genjutsu rangi D oraz C włącznie. Wystarczy wykonać pieczęć tygrysa i powiedzieć nazwę techniki.


Kirigakure no jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Wymagania: Tylko dla shinobi z Kiri
Opis: Technika pozwala spowić teren gęstą mgłą i ograniczyć widoczność wrogowi. Mgła nie jest w stanie oszukać Byakugana, lecz sharingan jest na nią bardziej podatny(ze względu na mgłę, która jest wytwarzana z chakry użytkownika). Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika (im gęstsza tym pochłania większe ilości chakry).

Sanzengarasu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Opis: Użytkownik przyzywa stado wron. Może nimi dowolnie manipulować przez emitowanie z dłoni chakry i przerabianie jej na fale wysokiej częstotliwości. Kruki ciągle się klonują, mając na celu odwrócić uwagę przeciwnika i osłonić sojuszników. Gdy nie są potrzebne, zostawiają po sobie kłąb dymu.
Hari Jizō

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna, Defensywna
Zakres działania :0-5m
Czas Trwania : 5 postów
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 7 postów
Opis: Użytkownik za pomocą chakry modyfikuje swoje włosy. Te znacznie się wydłużają, sięgają niemal ziemi. Twardnieją i zmieniają się w twarde jak brzytwa igły. Dzięki temu użytkownik może się bronić przed atakami fizycznymi. Jednak nie tylko. Przetrwają również wybuch wielu wybuchowych notek.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: A
Typ : Ofensywna
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 7 postów
Opis: Użytkownik rzuca shuriken w stronę ofiary i po wykonaniu pieczęci, tworzy wiele realistycznych klonów shurikena, które zadają wieksze obrażenia.
Zgaduję że rasengana nie dostanę ;D

Taijutsu
Konoha Reppū

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Technika jest wykonywana gdy wróg chce przeprowadzić bliski atak. Wtedy shinobi podcina stopę przeciwnika wysuniętą najbliżej niego, wtedy wróg upada na ziemię a shinobi wprawia wroga w ruch obrotowy odsuwając go tym samym jak najdalej od swojej osoby.
Konoha Kaiganshō

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik broni się, atakując przeciwnika łokciem, wspartym przez drugą rękę.

Konoha Shōfū

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika polegająca na tym, że użytkownik wykonuje proste, lecz silne kopnięcie w górę. Gdy atak jest skierowany na ręce, można wybić przeciwnikowi broń.

Wykonane Misje :
~D :
~C :
~B :
~A :
~S :

Stoczone Pojedynki :
~Wygrane :
~Przegrane :
~Zremisowane :


Na PW odpisałem i wszystko wyjaśniłem. Teraz poprawiłem kartę postaci bo nie wiem czy o to chodziło, że nie mam kolorowego nicku ;<
Powrót do góry Go down
Miyuki
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
avatar

Posty : 99
Join date : 09/09/2012
Imię : Miyuki
Nazwisko : Nakane
Wiek : 23

PisanieTemat: Re: Tojiru Shisen   Sob Lis 03, 2012 11:03 pm

Yara, Yara i nie wiem co mam teraz z tobą zrobić. Bo zapisy na Jounina i Kiri zamknięte, jeśli chciałbyś mieć tą rangę ewentualnie Suna. Nic innego nie zmieniłoby się w twojej KP. Jednak jeśli masz jakieś uwagi pisz na PW

_________________


* Walka dla samego siebie nie może dać ci prawdziwej siły.
* Zrobię wszystko, aby chronić tych, których kocham.
Ekwipunek: 10x Kunai, 10x Shuriken'ów, Wachlarz, 20 metrów linki, 5x Bomb Dymnych, 5 Bomb Świetlnych, mała apteczka, 10x Karteczek wybuchowych, 2x Fuma Shuriken , 3x Czyste zwoje, 5x Yondaime Kunai, Katana, 4x Lodowe Bomby, 6x Bomby usypiające
Powrót do góry Go down
http://shinobidastiny.dialog.tv
Tojiru
Jounin
Jounin


Posty : 4
Join date : 31/10/2012

PisanieTemat: Re: Tojiru Shisen   Sob Lis 03, 2012 11:30 pm

Jak pisałem to nic takiego nie było jeszcze :< wiem bo patrzyłem ;D ale okej jeśli to problem to mogę być w Sunie Wink
Powrót do góry Go down
Kise
Genin
Genin
avatar

Posty : 11
Age : 23
Join date : 01/11/2012
Imię : Kise
Nazwisko : Taiga
Wiek : 10

PisanieTemat: Re: Tojiru Shisen   Sob Lis 03, 2012 11:32 pm

Moim skromnym zdaniem powinien mieć możliwość pójścia do Kiri jako, że składał KP wcześniej - tak jak Eizo.

_________________
Powrót do góry Go down
Tojiru
Jounin
Jounin


Posty : 4
Join date : 31/10/2012

PisanieTemat: Re: Tojiru Shisen   Sob Lis 03, 2012 11:46 pm

Nie wiem czemu mój komentarz nie doszedł ;/

Nie mam nic przeciwko Sunie. Z przyjemnością posłużę jako uzupełniacz Smile
Płakać nie będę, także dajcie mnie do Suny i koniec tematu Wink
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Tojiru Shisen   

Powrót do góry Go down
 
Tojiru Shisen
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Naruto ''new Generation'' :: Karta Postaci :: Zaakceptowane-
Skocz do: