Naruto ''new Generation''


No długo masz zamiar się patrzeć. ? Klikaj '' Rejestruj'' Klik, Klik.... Noo dajesz, dajesz nie przestajesz. Wink. Czeka na ciebie świetna przygoda więc nie zastanawiaj się tyle tylko chodź do nas ;D.

Naruto ''new Generation''

Żyjecie tylko raz! Nie musicie wybierać niemożliwej ścieżki. Możecie żyć tak jak chcecie, umierać jak chcecie... Ale... bez względu na obraną drogę... nigdy nie zapominajcie o tym, by chronić tych którzy są dla was ważni! - Trzeci Hokage
 
IndeksIndeks  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
TOP50 GryGry w przeglądarce PBF - Toplista gier PBFNamek Power TOP-100 TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
Toplista Naruto - Power of ninjaNaruto World Cup Najlepsze strony o Anime w necie..::NARUTO-ZONE::..

Pilne Poszukiwanie NOWEGO Mizukage ~ Miyuki
Zapisy Do Konoha i Kiri chwilowo zamknięte
Z dniem dzisiejszym OGŁASZAM, że nabór na MG otwarty ! ~ Miyuki

Share | 
 

 Mikoto Yamanaka

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mikoto
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 22
Age : 25
Join date : 09/10/2012

PisanieTemat: Mikoto Yamanaka   Sob Paź 13, 2012 4:33 pm

Dane Osobowe:
Imię : Mikoto
Nazwisko : Yamanaka
Płeć : Kunoichi
Wiek : 16
Wzrost|Waga : 168/44.5
Klan : Yamanaka
Pochodzenie : Konoha

Dane Shinobi:
Ranga : Chunin
Ranga Technik : B
Kekkei Genkai|Umiejętność Specjalna :
Natura Chakry : Fuuton i Suiton
Żywioły Chakry :
Talent Główny : NinJutsu
Umiejętności Dodatkowe Szybkość i Inteligencja

Opis Postaci :
Wygląd : Mikoto jest bardzo atrakcyjną młodą dziewczyną, o smukłej sylwetce, duże piwne oczy, długie czarne włosy. Włosy: ma zwykle dwa kosmyki włosów rozciągające się od górnej części jej czoła, przypominające anteny motyla.

Charakter : Jest bardzo spokojnym i cierpliwym człowiekiem, dziewczyna, która ciągle uwielbia pić herbatę. Nie zawsze jest spokojna i cierpliwa ,czasem potrafi być niegrzeczna, zła lub zazdrosna.

Historia : Mikoto przyszła na świat ,na oddziale położniczym wioski Konoha Gakure. W wieku 8 lat wstąpiła do akademii ninja ,by pobierać nauki o krwawym i przerażającym świecie shinobi. Już w akademii potrafiła w małym stopniu używać atrybutu jej klanu czyli kartek papieru. Potrafiła wtedy z swego ciała wyodrębnić maksymalnie 10 karteczek. W akademii szło jej nie najgorzej ,chociaż też wcale i nie najlepiej. Kiedy przyszło jej ukończyć akademię ,rodzice byli z niej bardzo dumni. Lecz niestety nie trwało to długo ,gdyż podjęli się misji rangi S z której nie powrócili ,wtedy to Mikoto poprzysiągła sobie ,że weźmie się za siebie by pomścić rodziców. Trenowała bardzo ciężko ,by jak najszybciej stać się silniejszą. W wieku 14 lat przystąpiła do egzaminu na chunina ,który ku zdziwieniu wszystkich zdała bez najmniejszego problemu. Zdanie samego egzaminu na chunina niezbyt ją zaspokoiło ,gdyż dalej pragnęła rosnąć w siłę.
Jej historia toczy się dalej...

Nindo : Rób to co uważasz za słuszne.


Ekwipunek :
Ryo : 500
Przedmioty : 10x Kunai, 10x Karteczek wybuchowych, opaska wioski na prawym udzie

Techniki :
Podstawy
Podstawowe
Bunshin no jutsu

Ranga techniki: E
Użytkownik tworzy niematerialne kopie swojego ciała. Tak wiec klon nie może atakować, a jest jedynie używany aby zmylić wroga. Klon znika, gdy wchodzi z czymś w kontakt.

Kakuremino no Jutsu

Ranga techniki: E
Za pomocą kawałka materiału, lub płaszcza, shinobi wtapia się w otoczenie. Aby to zadziałało, potrzeba identycznego kawałka materiału, z jakim otoczeniem chce się stopić. Np. jeżeli chce stopić się z płotem, potrzebuje materiału o identycznym kolorze i tym samym kierunku pasków. Technika używana przez uczniów Akademii i początkujących geninów, dla zabawy.

Henge no jutsu

Ranga techniki: E
Jutsu, którego uczy się w Akademii Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolną osobę lub przedmiot. Technika nie jest trwała, znika gdy użytkownik zostanie uderzony, lub gdy sam ją odwoła.

Nawanuke no jutsu

Ranga techniki: E
Jest to podstawowa technika, która pozwala shinobiemu wyswobodzić się z krępujących go więzów.

Shunshin no Jutsu

Ranga techniki: D
Jest techniką szybkiego ruchu. Pozwala Shinobi przemieścić się pewne odległości (0-10m) z prędkością niemożliwą do zauważenia. Dla obserwatora, wydaje się że użytkownik został przeniesiony. Dym, jest czasami stosowany dla ukrycia ruchów użytkownika. By zadziałała wymaga odrobiny skupienia (1-3 sekundy) oraz złożenia pieczęci tygrysa.


Kawarimi no jutsu

Ranga techniki: D
Użytkownik zastępuje swoje ciało kłodą, ub jakimś innym obiektem w momencie ataku. Tworzy się wtedy iluzja optyczna, w której przeciwnikowi wydaje się że atak zakończył się sukcesem. Wtedy użytkownik może skorzystać z nieuwagi wroga i go zaatakować, lub uciec. Wybuchowa notka również może zostać dołączona do zamiany, jako dodatkowe zaskoczenie.


Gake Nobori no Gyō

Ranga techniki: D
Jest to bardziej metoda treningowa, jak i również umiejętność polega na wspinaniu się na wysoki lub stromy klif za pomocą jednej ręki. Metoda używana do podnoszenia siły i dyscypliny.

Ki Nobori no Shugyō

Ranga techniki: D
Technika, która wymaga dobrej kontroli chakry. Polega ona na wchodzeniu na drzewo bez użycia rąk. Czyli za pomocą samych stóp, przez przesyłania chakry do stóp w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej mocy. Jeżeli chakra będzie za słaba, użytkownik spadnie, jeżeli strumień chakry będzie zbyt mocny, zniszczy korę i również spadnie.

Mizunokami o aruite

Ranga techniki: D
Jest to umiejętność trudniejsza, niż chodzenie po drzewach, z racji tego że woda nie ma równej powierzchni. Tutaj shinobi musi przesyłać chakrę do stóp i wydobywać stałą jej ilość aby utrzymać się na wodzie.

Rangi D

Orioke no jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Jest to odmiana Henge no jutsu, z tym ze tutaj użytkownik przemienia się w seksowną, nagą dziewczynę..

Sekushīna akuma

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Odmiana Orioke no jutsu. Tym razem użytkownik przemienia się w seksowną dziewczynę, która jest przebrana w uwodzicielski strój diabełka..

Bikou Ninjutsu

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Opis: Użytkownik chowa się w beczce, w której może śledzić wroga.

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Opis: Użytkownik rzuca dwa shurikeny. Jeden, chowa się pod cieniem drugiego. Sprawia to, że przeciwnik koncentruje się na jednym shurikenie, zapominając o tym drugim. Technika może zaskoczyć nawet wytrawnego ninję.

Mizu Kawarimi

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Gdy shinobi zostanie uderzony, zamienia się w wodę, aby nie ponieść obrażeń od bezpośredniego ataku fizycznego. Jednak trzeba trochę czasu, zanim użytkownik wróci do swojej naturalnej formy.

Rangi C

Karasu Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 5 postów
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 8 postów
Opis: Użytkownik wytwarza swojego klona z dziesiątków kruków. Klon może używać technik, lecz gdy użytkownik przestanie przesyłać chakrę do klona, ten rozpada się. Z racji "materiału" z jakiego jest wykonany, do wykonania tego klona potrzeba dużej ilości chakry.

Sanzengarasu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Opis: Użytkownik przyzywa stado wron. Może nimi dowolnie manipulować przez emitowanie z dłoni chakry i przerabianie jej na fale wysokiej częstotliwości. Kruki ciągle się klonują, mając na celu odwrócić uwagę przeciwnika i osłonić sojuszników. Gdy nie są potrzebne, zostawiają po sobie kłąb dymu.

Kirigakure no jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Wymagania: Tylko dla shinobi z Kiri
Opis: Technika pozwala spowić teren gęstą mgłą i ograniczyć widoczność wrogowi. Mgła nie jest w stanie oszukać Byakugana, lecz sharingan jest na nią bardziej podatny(ze względu na mgłę, która jest wytwarzana z chakry użytkownika). Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika (im gęstsza tym pochłania większe ilości chakry).

Kai

Ranga techniki: C
Typ: Defensywna
Zakres działania: 0-5m
Czas trwania: 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jest to technika, która pozwala się uwolnić z Genjutsu rangi D oraz C włącznie. Wystarczy wykonać pieczęć tygrysa i powiedzieć nazwę techniki.

Suiton: Suiben

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik za pomocą chakry wody, tworzy coś na kształt bata, liny którym może obwiązać przeciwnika. Dodatkowo korzystając z chakry raitonu, może wsadzić do liny właśnie tą chakrę, rażąc wroga prądem.

Suiton: Kokuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik tworzy czarną mgłę, którą następnie przenosi na swój cel i wypuszcza z niej deszcz łatwopalnego, czarnego oleju.

Mizu no naka ni kakurete

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika pozwala użytkownikowi ukryć się w wodzie i być dla przeciwnika niewykrywalnym. SHinobi może się ukryć nawet w kałuży wody.

Suiton: Mizurappa

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chaky, może zwiększyć siłę i zasięg ataku. Oberwanie z bliska grozi śmiercią lub połamaniem kości.

Klanowe[/b

Shintenshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Jest to podstawowa technika klanu. Pozwala ona przenieść się użytkownikowi do ciała innej osoby lub zwierzęcia. Ma on wtedy całkowitą kontrolę nad ciałem ofiary, jednak w trakcie działania techniki, ciało użytkownika pozostaje bezbronne. Duch użytkownika porusza się w lini prostej i gdy nie trafi w cel, to zajmuje to trochę czasu, zanim wróci do swego ciała. Silniejsi shinobi są w stanie wyrzucić z swojego ciała intruza. W dodatku gdy kontrolowane przez użytkownika ciało, zostanie zranione lub zabite, to takie same obrażenia odnosi ciało użytkownika.

[b]Wykonane Misje :

~D :
~C :
~B :
~A :
~S :

Stoczone Pojedynki :
~Wygrane :
~Przegrane :
~Zremisowane :
Powrót do góry Go down
Yubari
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 300
Join date : 05/10/2012
Imię : Yubari
Nazwisko : Uchiha
Wiek : 18

PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   Sob Paź 13, 2012 4:36 pm

-Rozpisz wygląd, charakter i historię


_________________
Uchiha..

"Bo w oczach tkwi siła duszy"
I II
Powrót do góry Go down
Mikoto
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 22
Age : 25
Join date : 09/10/2012

PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   Sob Paź 13, 2012 5:27 pm

Mikoto napisał:
Dane Osobowe:
Imię : Mikoto
Nazwisko : Yamanaka
Płeć : Kunoichi
Wiek : 16
Wzrost|Waga : 168/44.5
Klan : Yamanaka
Pochodzenie : Konoha

Dane Shinobi:
Ranga : Chunin
Ranga Technik : B
Kekkei Genkai|Umiejętność Specjalna :
Natura Chakry : Fuuton i Suiton
Żywioły Chakry :
Talent Główny : NinJutsu
Umiejętności Dodatkowe Szybkość i Inteligencja

Opis Postaci :
Wygląd : Mikoto jest bardzo atrakcyjną młodą dziewczyną, o smukłej sylwetce, duże piwne oczy, długie czarne włosy. Włosy: ma zwykle dwa kosmyki włosów rozciągające się od górnej części jej czoła, przypominające anteny motyla. Na jej ubrania składają się niebieska marynarka ,pod nią czarna koszula ,na marynarce zaś znajduje się duża niebieska kokarda. Poniżej zielona krótka spódnica ,na nogach czarne długie a zarazem cienkie rajstopy. Na nogach zaś czarne kozaczki. Cały strój to jak można zauważyć mundurek szkolny.

Charakter : Jest bardzo spokojnym i cierpliwym człowiekiem, dziewczyna, która ciągle uwielbia pić herbatę. Nie zawsze jest spokojna i cierpliwa ,czasem potrafi być niegrzeczna, zła lub zazdrosna. Dość często zamarzona w swoim własnym odludnym śwecie. Nie lubi zawadzać innym ,woli trzymać sie z ubocza ,jednak kiedy jest zmuszona to wtedy otworzy się lekko na innych ludzi. Zazwyczaj nie szuka zwady.

Historia : Mikoto przyszła na świat ,na oddziale położniczym wioski Konoha Gakure.
Już od najmłodszych lat była ulubionym dzieckiem rodziców ,zawsze tylko ona ,a nie jej starszy brat Shinji. Kiedy tylko podrosła jej brat zawsze co sobotę zabierał ją do lasu gdzie uczył jej używania popisowej techniki klanowej. Po roku nauki z nim wreszcie opanowała w lekkim stopniu tą technikę ,chociaż nie do końca idealnie. W wieku 8 lat wstąpiła do akademii ninja ,by pobierać nauki o krwawym i przerażającym świecie shinobi. W akademii szło jej nie najgorzej ,chociaż też wcale i nie najlepiej. Kiedy przyszło jej ukończyć akademię ,rodzice i brat byli z niej bardzo dumni. Po ukończeniu akademii została przydzielona do drużyny przeciętnych geninów. Nie bardzo się z nimi dogadywała wolała by być sama, lecz niestety została tak przydzielona i musiała wytrwać ,aż do przystąpienia do egzaminu na chunina. Lecz zanim przejdziemy do tej historii opowiemy jeszcze co nieco o jej życiu jako genina. Nie raz oni czyli drużyna numer 5 Konoha gakure ,chodziła na nudne misje każdy z nich narzekał ,że marnuja tylko swój potencjał i że chcą wziąść udział w trudniejszych misjach. Po wielu ich placzach ta chwila nastąpiła zostali wysłani na misję rangi B ,lecz niestety nie była to szczęśliwa dla nich misja. Dwóch geninów prócz dziewczyny z klanu Yamanaka poległo na misji ,ona sama zaś została zabrana z poważnymi obrażeniami przez swego senseia do szpitala w Konoha Gakure. Dziewczyna przez długi czas nie mogła dojść do siebie dopiero po około roku odważyła się prosić Hokage o dołączenie do grupy geninów. Zanim jednak poprosiła o dołączenie do nowej druzyny trenowała ciężko by nie pozwolić by kolejni jej towarzysze polegli na misji. Po wykonaniu wielu misji wraz ze swoją drużyną Hokage zezwolił wziąśc im udział w egzaminie na chunina. Test poszedł jej w miarę łatwo ,napisała go już 10 minut przed czasem udając się wtedy w świat marzeń. Gdy tylko nastąpił kolejny etap ,czuła że może nie być zbyt bezpiecznie ,gdy dostali zwój od osoby która wpuściła jej drużynę do lasu śmierci ,dziewczyna od razu wzięła go i schowała do kieszonki. Po dłuższym czasie wędrówki natrafili na drużynę przeciwną ,wykorzystując to że tamci ich nie zauważyli ,dziewczyna użyła techniki zamiany umysłów na jednym z przeciwników i szybko obezwładniła drużynę przeciwną. Gdy tylko drużyna przeciwna nie była zdolna do walki odebrali im zwój ,o dziwo był to zwój który porzebowali. Po tym ruszyli do wieży by się tam zameldować. Po drodze czekało ich wiele niebezpieczeństw ,ledwo dotarli do wieży gdzie oddali zwój jako drużyna. Po czym mogli udać się do domów na krótki odpoczynek ,gdyż 2 dni później miały odbyć się walki finałowe. Tego samego dnia wraz z rodzicami i bratem poszli na lody by uczcić zakwalifikowanie się dziewczyny do finałowej części egzaminu. Gdy tylko przyszedł dzień walk Mikoto ,wyczekiwała swojej walki ,miała zmierzyć się z osobą z Kiri gakure ,której to nie pamiętała imienia. Po dłuższej walce jaka między nimi zaszła dziewczyna wreszcie użyła techniki zamiany umysłu na swojej przeciwniczce i będąć w jej ciele poddała się za nią. Co dziwnego zaszło dnia walk finałowych nie wie ,ponieważ marny uczeń w akademii wygrał wszystkie swoje walki finałowe. Dzięki zwycięstwo dziewczyna zdobyła rangę chunina. Od tego momentu jej historia toczy się dalej.....

Nindo : Rób to co uważasz za słuszne.


Ekwipunek :
Ryo : 500
Przedmioty : 10x Kunai, 10x Karteczek wybuchowych, opaska wioski na prawym udzie

Techniki :
Podstawy
Podstawowe
Bunshin no jutsu

Ranga techniki: E
Użytkownik tworzy niematerialne kopie swojego ciała. Tak wiec klon nie może atakować, a jest jedynie używany aby zmylić wroga. Klon znika, gdy wchodzi z czymś w kontakt.

Kakuremino no Jutsu

Ranga techniki: E
Za pomocą kawałka materiału, lub płaszcza, shinobi wtapia się w otoczenie. Aby to zadziałało, potrzeba identycznego kawałka materiału, z jakim otoczeniem chce się stopić. Np. jeżeli chce stopić się z płotem, potrzebuje materiału o identycznym kolorze i tym samym kierunku pasków. Technika używana przez uczniów Akademii i początkujących geninów, dla zabawy.

Henge no jutsu

Ranga techniki: E
Jutsu, którego uczy się w Akademii Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolną osobę lub przedmiot. Technika nie jest trwała, znika gdy użytkownik zostanie uderzony, lub gdy sam ją odwoła.

Nawanuke no jutsu

Ranga techniki: E
Jest to podstawowa technika, która pozwala shinobiemu wyswobodzić się z krępujących go więzów.

Shunshin no Jutsu

Ranga techniki: D
Jest techniką szybkiego ruchu. Pozwala Shinobi przemieścić się pewne odległości (0-10m) z prędkością niemożliwą do zauważenia. Dla obserwatora, wydaje się że użytkownik został przeniesiony. Dym, jest czasami stosowany dla ukrycia ruchów użytkownika. By zadziałała wymaga odrobiny skupienia (1-3 sekundy) oraz złożenia pieczęci tygrysa.


Kawarimi no jutsu

Ranga techniki: D
Użytkownik zastępuje swoje ciało kłodą, ub jakimś innym obiektem w momencie ataku. Tworzy się wtedy iluzja optyczna, w której przeciwnikowi wydaje się że atak zakończył się sukcesem. Wtedy użytkownik może skorzystać z nieuwagi wroga i go zaatakować, lub uciec. Wybuchowa notka również może zostać dołączona do zamiany, jako dodatkowe zaskoczenie.


Gake Nobori no Gyō

Ranga techniki: D
Jest to bardziej metoda treningowa, jak i również umiejętność polega na wspinaniu się na wysoki lub stromy klif za pomocą jednej ręki. Metoda używana do podnoszenia siły i dyscypliny.

Ki Nobori no Shugyō

Ranga techniki: D
Technika, która wymaga dobrej kontroli chakry. Polega ona na wchodzeniu na drzewo bez użycia rąk. Czyli za pomocą samych stóp, przez przesyłania chakry do stóp w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej mocy. Jeżeli chakra będzie za słaba, użytkownik spadnie, jeżeli strumień chakry będzie zbyt mocny, zniszczy korę i również spadnie.

Mizunokami o aruite

Ranga techniki: D
Jest to umiejętność trudniejsza, niż chodzenie po drzewach, z racji tego że woda nie ma równej powierzchni. Tutaj shinobi musi przesyłać chakrę do stóp i wydobywać stałą jej ilość aby utrzymać się na wodzie.

Rangi D

Orioke no jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Jest to odmiana Henge no jutsu, z tym ze tutaj użytkownik przemienia się w seksowną, nagą dziewczynę..

Sekushīna akuma

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Odmiana Orioke no jutsu. Tym razem użytkownik przemienia się w seksowną dziewczynę, która jest przebrana w uwodzicielski strój diabełka..

Bikou Ninjutsu

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Opis: Użytkownik chowa się w beczce, w której może śledzić wroga.

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Opis: Użytkownik rzuca dwa shurikeny. Jeden, chowa się pod cieniem drugiego. Sprawia to, że przeciwnik koncentruje się na jednym shurikenie, zapominając o tym drugim. Technika może zaskoczyć nawet wytrawnego ninję.

Mizu Kawarimi

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Gdy shinobi zostanie uderzony, zamienia się w wodę, aby nie ponieść obrażeń od bezpośredniego ataku fizycznego. Jednak trzeba trochę czasu, zanim użytkownik wróci do swojej naturalnej formy.

Rangi C

Karasu Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 5 postów
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 8 postów
Opis: Użytkownik wytwarza swojego klona z dziesiątków kruków. Klon może używać technik, lecz gdy użytkownik przestanie przesyłać chakrę do klona, ten rozpada się. Z racji "materiału" z jakiego jest wykonany, do wykonania tego klona potrzeba dużej ilości chakry.

Sanzengarasu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Opis: Użytkownik przyzywa stado wron. Może nimi dowolnie manipulować przez emitowanie z dłoni chakry i przerabianie jej na fale wysokiej częstotliwości. Kruki ciągle się klonują, mając na celu odwrócić uwagę przeciwnika i osłonić sojuszników. Gdy nie są potrzebne, zostawiają po sobie kłąb dymu.

Kirigakure no jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Wymagania: Tylko dla shinobi z Kiri
Opis: Technika pozwala spowić teren gęstą mgłą i ograniczyć widoczność wrogowi. Mgła nie jest w stanie oszukać Byakugana, lecz sharingan jest na nią bardziej podatny(ze względu na mgłę, która jest wytwarzana z chakry użytkownika). Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika (im gęstsza tym pochłania większe ilości chakry).

Kai

Ranga techniki: C
Typ: Defensywna
Zakres działania: 0-5m
Czas trwania: 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jest to technika, która pozwala się uwolnić z Genjutsu rangi D oraz C włącznie. Wystarczy wykonać pieczęć tygrysa i powiedzieć nazwę techniki.

Suiton: Suiben

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik za pomocą chakry wody, tworzy coś na kształt bata, liny którym może obwiązać przeciwnika. Dodatkowo korzystając z chakry raitonu, może wsadzić do liny właśnie tą chakrę, rażąc wroga prądem.

Suiton: Kokuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik tworzy czarną mgłę, którą następnie przenosi na swój cel i wypuszcza z niej deszcz łatwopalnego, czarnego oleju.

Mizu no naka ni kakurete

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika pozwala użytkownikowi ukryć się w wodzie i być dla przeciwnika niewykrywalnym. SHinobi może się ukryć nawet w kałuży wody.

Suiton: Mizurappa

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chaky, może zwiększyć siłę i zasięg ataku. Oberwanie z bliska grozi śmiercią lub połamaniem kości.

Klanowe

Shintenshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Jest to podstawowa technika klanu. Pozwala ona przenieść się użytkownikowi do ciała innej osoby lub zwierzęcia. Ma on wtedy całkowitą kontrolę nad ciałem ofiary, jednak w trakcie działania techniki, ciało użytkownika pozostaje bezbronne. Duch użytkownika porusza się w lini prostej i gdy nie trafi w cel, to zajmuje to trochę czasu, zanim wróci do swego ciała. Silniejsi shinobi są w stanie wyrzucić z swojego ciała intruza. W dodatku gdy kontrolowane przez użytkownika ciało, zostanie zranione lub zabite, to takie same obrażenia odnosi ciało użytkownika.

Wykonane Misje :
~D :
~C :
~B :
~A :
~S :

Stoczone Pojedynki :
~Wygrane :
~Przegrane :
~Zremisowane :

_________________
Powrót do góry Go down
Yubari
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 300
Join date : 05/10/2012
Imię : Yubari
Nazwisko : Uchiha
Wiek : 18

PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   Sob Paź 13, 2012 5:47 pm

Za duży podpis. Zmniejsz obrazek.

Kirigakure no jutsu jest tylko dla shinobi z Kiri. Zmień technikę.

_________________
Uchiha..

"Bo w oczach tkwi siła duszy"
I II
Powrót do góry Go down
Mikoto
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 22
Age : 25
Join date : 09/10/2012

PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   Sob Paź 13, 2012 5:56 pm

Dane Osobowe:
Imię : Mikoto
Nazwisko : Yamanaka
Płeć : Kunoichi
Wiek : 16
Wzrost|Waga : 168/44.5
Klan : Yamanaka
Pochodzenie : Konoha

Dane Shinobi:
Ranga : Chunin
Ranga Technik : B
Kekkei Genkai|Umiejętność Specjalna :
Natura Chakry : Fuuton i Suiton
Żywioły Chakry :
Talent Główny : NinJutsu
Umiejętności Dodatkowe Szybkość i Inteligencja

Opis Postaci :
Wygląd : Mikoto jest bardzo atrakcyjną młodą dziewczyną, o smukłej sylwetce, duże piwne oczy, długie czarne włosy. Włosy: ma zwykle dwa kosmyki włosów rozciągające się od górnej części jej czoła, przypominające anteny motyla.

Charakter : Jest bardzo spokojnym i cierpliwym człowiekiem, dziewczyna, która ciągle uwielbia pić herbatę. Nie zawsze jest spokojna i cierpliwa ,czasem potrafi być niegrzeczna, zła lub zazdrosna.

Historia : Mikoto przyszła na świat ,na oddziale położniczym wioski Konoha Gakure. W wieku 8 lat wstąpiła do akademii ninja ,by pobierać nauki o krwawym i przerażającym świecie shinobi. Już w akademii potrafiła w małym stopniu używać atrybutu jej klanu czyli kartek papieru. Potrafiła wtedy z swego ciała wyodrębnić maksymalnie 10 karteczek. W akademii szło jej nie najgorzej ,chociaż też wcale i nie najlepiej. Kiedy przyszło jej ukończyć akademię ,rodzice byli z niej bardzo dumni. Lecz niestety nie trwało to długo ,gdyż podjęli się misji rangi S z której nie powrócili ,wtedy to Mikoto poprzysiągła sobie ,że weźmie się za siebie by pomścić rodziców. Trenowała bardzo ciężko ,by jak najszybciej stać się silniejszą. W wieku 14 lat przystąpiła do egzaminu na chunina ,który ku zdziwieniu wszystkich zdała bez najmniejszego problemu. Zdanie samego egzaminu na chunina niezbyt ją zaspokoiło ,gdyż dalej pragnęła rosnąć w siłę.
Jej historia toczy się dalej...

Nindo : Rób to co uważasz za słuszne.


Ekwipunek :
Ryo : 500
Przedmioty : 10x Kunai, 10x Karteczek wybuchowych, opaska wioski na prawym udzie

Techniki :
Podstawy
Podstawowe
Bunshin no jutsu

Ranga techniki: E
Użytkownik tworzy niematerialne kopie swojego ciała. Tak wiec klon nie może atakować, a jest jedynie używany aby zmylić wroga. Klon znika, gdy wchodzi z czymś w kontakt.

Kakuremino no Jutsu

Ranga techniki: E
Za pomocą kawałka materiału, lub płaszcza, shinobi wtapia się w otoczenie. Aby to zadziałało, potrzeba identycznego kawałka materiału, z jakim otoczeniem chce się stopić. Np. jeżeli chce stopić się z płotem, potrzebuje materiału o identycznym kolorze i tym samym kierunku pasków. Technika używana przez uczniów Akademii i początkujących geninów, dla zabawy.

Henge no jutsu

Ranga techniki: E
Jutsu, którego uczy się w Akademii Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolną osobę lub przedmiot. Technika nie jest trwała, znika gdy użytkownik zostanie uderzony, lub gdy sam ją odwoła.

Nawanuke no jutsu

Ranga techniki: E
Jest to podstawowa technika, która pozwala shinobiemu wyswobodzić się z krępujących go więzów.

Shunshin no Jutsu

Ranga techniki: D
Jest techniką szybkiego ruchu. Pozwala Shinobi przemieścić się pewne odległości (0-10m) z prędkością niemożliwą do zauważenia. Dla obserwatora, wydaje się że użytkownik został przeniesiony. Dym, jest czasami stosowany dla ukrycia ruchów użytkownika. By zadziałała wymaga odrobiny skupienia (1-3 sekundy) oraz złożenia pieczęci tygrysa.


Kawarimi no jutsu

Ranga techniki: D
Użytkownik zastępuje swoje ciało kłodą, ub jakimś innym obiektem w momencie ataku. Tworzy się wtedy iluzja optyczna, w której przeciwnikowi wydaje się że atak zakończył się sukcesem. Wtedy użytkownik może skorzystać z nieuwagi wroga i go zaatakować, lub uciec. Wybuchowa notka również może zostać dołączona do zamiany, jako dodatkowe zaskoczenie.


Gake Nobori no Gyō

Ranga techniki: D
Jest to bardziej metoda treningowa, jak i również umiejętność polega na wspinaniu się na wysoki lub stromy klif za pomocą jednej ręki. Metoda używana do podnoszenia siły i dyscypliny.

Ki Nobori no Shugyō

Ranga techniki: D
Technika, która wymaga dobrej kontroli chakry. Polega ona na wchodzeniu na drzewo bez użycia rąk. Czyli za pomocą samych stóp, przez przesyłania chakry do stóp w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej mocy. Jeżeli chakra będzie za słaba, użytkownik spadnie, jeżeli strumień chakry będzie zbyt mocny, zniszczy korę i również spadnie.

Mizunokami o aruite

Ranga techniki: D
Jest to umiejętność trudniejsza, niż chodzenie po drzewach, z racji tego że woda nie ma równej powierzchni. Tutaj shinobi musi przesyłać chakrę do stóp i wydobywać stałą jej ilość aby utrzymać się na wodzie.

Rangi D

Orioke no jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Jest to odmiana Henge no jutsu, z tym ze tutaj użytkownik przemienia się w seksowną, nagą dziewczynę..

Sekushīna akuma

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Odmiana Orioke no jutsu. Tym razem użytkownik przemienia się w seksowną dziewczynę, która jest przebrana w uwodzicielski strój diabełka..

Bikou Ninjutsu

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Opis: Użytkownik chowa się w beczce, w której może śledzić wroga.

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Opis: Użytkownik rzuca dwa shurikeny. Jeden, chowa się pod cieniem drugiego. Sprawia to, że przeciwnik koncentruje się na jednym shurikenie, zapominając o tym drugim. Technika może zaskoczyć nawet wytrawnego ninję.

Mizu Kawarimi

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Gdy shinobi zostanie uderzony, zamienia się w wodę, aby nie ponieść obrażeń od bezpośredniego ataku fizycznego. Jednak trzeba trochę czasu, zanim użytkownik wróci do swojej naturalnej formy.

Rangi C

Karasu Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 5 postów
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 8 postów
Opis: Użytkownik wytwarza swojego klona z dziesiątków kruków. Klon może używać technik, lecz gdy użytkownik przestanie przesyłać chakrę do klona, ten rozpada się. Z racji "materiału" z jakiego jest wykonany, do wykonania tego klona potrzeba dużej ilości chakry.

Sanzengarasu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Opis: Użytkownik przyzywa stado wron. Może nimi dowolnie manipulować przez emitowanie z dłoni chakry i przerabianie jej na fale wysokiej częstotliwości. Kruki ciągle się klonują, mając na celu odwrócić uwagę przeciwnika i osłonić sojuszników. Gdy nie są potrzebne, zostawiają po sobie kłąb dymu.

Fūton: Misairu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika pozwala na wystrzeleniu wielu wietrznych pocisków w stronę przeciwnika. Maja one dużą siłę.

Kai

Ranga techniki: C
Typ: Defensywna
Zakres działania: 0-5m
Czas trwania: 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jest to technika, która pozwala się uwolnić z Genjutsu rangi D oraz C włącznie. Wystarczy wykonać pieczęć tygrysa i powiedzieć nazwę techniki.

Suiton: Suiben

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik za pomocą chakry wody, tworzy coś na kształt bata, liny którym może obwiązać przeciwnika. Dodatkowo korzystając z chakry raitonu, może wsadzić do liny właśnie tą chakrę, rażąc wroga prądem.

Suiton: Kokuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik tworzy czarną mgłę, którą następnie przenosi na swój cel i wypuszcza z niej deszcz łatwopalnego, czarnego oleju.

Mizu no naka ni kakurete

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika pozwala użytkownikowi ukryć się w wodzie i być dla przeciwnika niewykrywalnym. SHinobi może się ukryć nawet w kałuży wody.

Suiton: Mizurappa

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chaky, może zwiększyć siłę i zasięg ataku. Oberwanie z bliska grozi śmiercią lub połamaniem kości.

Klanowe[/b

Shintenshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Jest to podstawowa technika klanu. Pozwala ona przenieść się użytkownikowi do ciała innej osoby lub zwierzęcia. Ma on wtedy całkowitą kontrolę nad ciałem ofiary, jednak w trakcie działania techniki, ciało użytkownika pozostaje bezbronne. Duch użytkownika porusza się w lini prostej i gdy nie trafi w cel, to zajmuje to trochę czasu, zanim wróci do swego ciała. Silniejsi shinobi są w stanie wyrzucić z swojego ciała intruza. W dodatku gdy kontrolowane przez użytkownika ciało, zostanie zranione lub zabite, to takie same obrażenia odnosi ciało użytkownika.

[b]Wykonane Misje :

~D :
~C :
~B :
~A :
~S :

Stoczone Pojedynki :
~Wygrane :
~Przegrane :
~Zremisowane :

_________________
Powrót do góry Go down
Mikoto
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 22
Age : 25
Join date : 09/10/2012

PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   Sob Paź 13, 2012 5:57 pm

sry

_________________
Powrót do góry Go down
Yubari
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 300
Join date : 05/10/2012
Imię : Yubari
Nazwisko : Uchiha
Wiek : 18

PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   Sob Paź 13, 2012 5:58 pm

Akceptuję.

_________________
Uchiha..

"Bo w oczach tkwi siła duszy"
I II
Powrót do góry Go down
Mikoto
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 22
Age : 25
Join date : 09/10/2012

PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   Pią Paź 19, 2012 1:31 pm

Dane Osobowe:
Imię : Mikoto
Nazwisko : Yamanaka
Płeć : Kunoichi
Wiek : 16
Wzrost|Waga : 168/44.5
Klan : Yamanaka
Pochodzenie : Konoha

Dane Shinobi:
Ranga : Chunin
Ranga Technik : B
Kekkei Genkai|Umiejętność Specjalna :
Natura Chakry : Fuuton i Suiton
Żywioły Chakry :
Talent Główny : NinJutsu
Umiejętności Dodatkowe Szybkość i Inteligencja

Opis Postaci :
Wygląd : Mikoto jest bardzo atrakcyjną młodą dziewczyną, o smukłej sylwetce, duże piwne oczy, długie czarne włosy. Włosy: ma zwykle dwa kosmyki włosów rozciągające się od górnej części jej czoła, przypominające anteny motyla. Na jej ubrania składają się niebieska marynarka ,pod nią czarna koszula ,na marynarce zaś znajduje się duża niebieska kokarda. Poniżej zielona krótka spódnica ,na nogach czarne długie a zarazem cienkie rajstopy. Na nogach zaś czarne kozaczki. Cały strój to jak można zauważyć mundurek szkolny.

Charakter : Jest bardzo spokojnym i cierpliwym człowiekiem, dziewczyna, która ciągle uwielbia pić herbatę. Nie zawsze jest spokojna i cierpliwa ,czasem potrafi być niegrzeczna, zła lub zazdrosna. Dość często zamarzona w swoim własnym odludnym śwecie. Nie lubi zawadzać innym ,woli trzymać sie z ubocza ,jednak kiedy jest zmuszona to wtedy otworzy się lekko na innych ludzi. Zazwyczaj nie szuka zwady.

Historia : Mikoto przyszła na świat ,na oddziale położniczym wioski Konoha Gakure.
Już od najmłodszych lat była ulubionym dzieckiem rodziców ,zawsze tylko ona ,a nie jej starszy brat Shinji. Kiedy tylko podrosła jej brat zawsze co sobotę zabierał ją do lasu gdzie uczył jej używania popisowej techniki klanowej. Po roku nauki z nim wreszcie opanowała w lekkim stopniu tą technikę ,chociaż nie do końca idealnie. W wieku 8 lat wstąpiła do akademii ninja ,by pobierać nauki o krwawym i przerażającym świecie shinobi. W akademii szło jej nie najgorzej ,chociaż też wcale i nie najlepiej. Kiedy przyszło jej ukończyć akademię ,rodzice i brat byli z niej bardzo dumni. Po ukończeniu akademii została przydzielona do drużyny przeciętnych geninów. Nie bardzo się z nimi dogadywała wolała by być sama, lecz niestety została tak przydzielona i musiała wytrwać ,aż do przystąpienia do egzaminu na chunina. Lecz zanim przejdziemy do tej historii opowiemy jeszcze co nieco o jej życiu jako genina. Nie raz oni czyli drużyna numer 5 Konoha gakure ,chodziła na nudne misje każdy z nich narzekał ,że marnuja tylko swój potencjał i że chcą wziąść udział w trudniejszych misjach. Po wielu ich placzach ta chwila nastąpiła zostali wysłani na misję rangi B ,lecz niestety nie była to szczęśliwa dla nich misja. Dwóch geninów prócz dziewczyny z klanu Yamanaka poległo na misji ,ona sama zaś została zabrana z poważnymi obrażeniami przez swego senseia do szpitala w Konoha Gakure. Dziewczyna przez długi czas nie mogła dojść do siebie dopiero po około roku odważyła się prosić Hokage o dołączenie do grupy geninów. Zanim jednak poprosiła o dołączenie do nowej druzyny trenowała ciężko by nie pozwolić by kolejni jej towarzysze polegli na misji. Po wykonaniu wielu misji wraz ze swoją drużyną Hokage zezwolił wziąśc im udział w egzaminie na chunina. Test poszedł jej w miarę łatwo ,napisała go już 10 minut przed czasem udając się wtedy w świat marzeń. Gdy tylko nastąpił kolejny etap ,czuła że może nie być zbyt bezpiecznie ,gdy dostali zwój od osoby która wpuściła jej drużynę do lasu śmierci ,dziewczyna od razu wzięła go i schowała do kieszonki. Po dłuższym czasie wędrówki natrafili na drużynę przeciwną ,wykorzystując to że tamci ich nie zauważyli ,dziewczyna użyła techniki zamiany umysłów na jednym z przeciwników i szybko obezwładniła drużynę przeciwną. Gdy tylko drużyna przeciwna nie była zdolna do walki odebrali im zwój ,o dziwo był to zwój który porzebowali. Po tym ruszyli do wieży by się tam zameldować. Po drodze czekało ich wiele niebezpieczeństw ,ledwo dotarli do wieży gdzie oddali zwój jako drużyna. Po czym mogli udać się do domów na krótki odpoczynek ,gdyż 2 dni później miały odbyć się walki finałowe. Tego samego dnia wraz z rodzicami i bratem poszli na lody by uczcić zakwalifikowanie się dziewczyny do finałowej części egzaminu. Gdy tylko przyszedł dzień walk Mikoto ,wyczekiwała swojej walki ,miała zmierzyć się z osobą z Kiri gakure ,której to nie pamiętała imienia. Po dłuższej walce jaka między nimi zaszła dziewczyna wreszcie użyła techniki zamiany umysłu na swojej przeciwniczce i będąć w jej ciele poddała się za nią. Co dziwnego zaszło dnia walk finałowych nie wie ,ponieważ marny uczeń w akademii wygrał wszystkie swoje walki finałowe. Dzięki zwycięstwo dziewczyna zdobyła rangę chunina. Od tego momentu jej historia toczy się dalej.....

Nindo : Rób to co uważasz za słuszne.


Ekwipunek :
Ryo : 500
Przedmioty : 10x Kunai, 10x Karteczek wybuchowych, opaska wioski na prawym udzie

Techniki :
Podstawy
Podstawowe
Bunshin no jutsu

Ranga techniki: E
Użytkownik tworzy niematerialne kopie swojego ciała. Tak wiec klon nie może atakować, a jest jedynie używany aby zmylić wroga. Klon znika, gdy wchodzi z czymś w kontakt.

Kakuremino no Jutsu

Ranga techniki: E
Za pomocą kawałka materiału, lub płaszcza, shinobi wtapia się w otoczenie. Aby to zadziałało, potrzeba identycznego kawałka materiału, z jakim otoczeniem chce się stopić. Np. jeżeli chce stopić się z płotem, potrzebuje materiału o identycznym kolorze i tym samym kierunku pasków. Technika używana przez uczniów Akademii i początkujących geninów, dla zabawy.

Henge no jutsu

Ranga techniki: E
Jutsu, którego uczy się w Akademii Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolną osobę lub przedmiot. Technika nie jest trwała, znika gdy użytkownik zostanie uderzony, lub gdy sam ją odwoła.

Nawanuke no jutsu

Ranga techniki: E
Jest to podstawowa technika, która pozwala shinobiemu wyswobodzić się z krępujących go więzów.

Shunshin no Jutsu

Ranga techniki: D
Jest techniką szybkiego ruchu. Pozwala Shinobi przemieścić się pewne odległości (0-10m) z prędkością niemożliwą do zauważenia. Dla obserwatora, wydaje się że użytkownik został przeniesiony. Dym, jest czasami stosowany dla ukrycia ruchów użytkownika. By zadziałała wymaga odrobiny skupienia (1-3 sekundy) oraz złożenia pieczęci tygrysa.


Kawarimi no jutsu

Ranga techniki: D
Użytkownik zastępuje swoje ciało kłodą, ub jakimś innym obiektem w momencie ataku. Tworzy się wtedy iluzja optyczna, w której przeciwnikowi wydaje się że atak zakończył się sukcesem. Wtedy użytkownik może skorzystać z nieuwagi wroga i go zaatakować, lub uciec. Wybuchowa notka również może zostać dołączona do zamiany, jako dodatkowe zaskoczenie.


Gake Nobori no Gyō

Ranga techniki: D
Jest to bardziej metoda treningowa, jak i również umiejętność polega na wspinaniu się na wysoki lub stromy klif za pomocą jednej ręki. Metoda używana do podnoszenia siły i dyscypliny.

Ki Nobori no Shugyō

Ranga techniki: D
Technika, która wymaga dobrej kontroli chakry. Polega ona na wchodzeniu na drzewo bez użycia rąk. Czyli za pomocą samych stóp, przez przesyłania chakry do stóp w odpowiedniej ilości i o odpowiedniej mocy. Jeżeli chakra będzie za słaba, użytkownik spadnie, jeżeli strumień chakry będzie zbyt mocny, zniszczy korę i również spadnie.

Mizunokami o aruite

Ranga techniki: D
Jest to umiejętność trudniejsza, niż chodzenie po drzewach, z racji tego że woda nie ma równej powierzchni. Tutaj shinobi musi przesyłać chakrę do stóp i wydobywać stałą jej ilość aby utrzymać się na wodzie.

Rangi D

Orioke no jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Jest to odmiana Henge no jutsu, z tym ze tutaj użytkownik przemienia się w seksowną, nagą dziewczynę..

Sekushīna akuma

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2
Opis: Odmiana Orioke no jutsu. Tym razem użytkownik przemienia się w seksowną dziewczynę, która jest przebrana w uwodzicielski strój diabełka..

Bikou Ninjutsu

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Opis: Użytkownik chowa się w beczce, w której może śledzić wroga.

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Opis: Użytkownik rzuca dwa shurikeny. Jeden, chowa się pod cieniem drugiego. Sprawia to, że przeciwnik koncentruje się na jednym shurikenie, zapominając o tym drugim. Technika może zaskoczyć nawet wytrawnego ninję.

Mizu Kawarimi

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Gdy shinobi zostanie uderzony, zamienia się w wodę, aby nie ponieść obrażeń od bezpośredniego ataku fizycznego. Jednak trzeba trochę czasu, zanim użytkownik wróci do swojej naturalnej formy.

Rangi C

Karasu Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 5 postów
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 8 postów
Opis: Użytkownik wytwarza swojego klona z dziesiątków kruków. Klon może używać technik, lecz gdy użytkownik przestanie przesyłać chakrę do klona, ten rozpada się. Z racji "materiału" z jakiego jest wykonany, do wykonania tego klona potrzeba dużej ilości chakry.

Sanzengarasu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Opis: Użytkownik przyzywa stado wron. Może nimi dowolnie manipulować przez emitowanie z dłoni chakry i przerabianie jej na fale wysokiej częstotliwości. Kruki ciągle się klonują, mając na celu odwrócić uwagę przeciwnika i osłonić sojuszników. Gdy nie są potrzebne, zostawiają po sobie kłąb dymu.

Fūton: Misairu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika pozwala na wystrzeleniu wielu wietrznych pocisków w stronę przeciwnika. Maja one dużą siłę.

Kai

Ranga techniki: C
Typ: Defensywna
Zakres działania: 0-5m
Czas trwania: 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jest to technika, która pozwala się uwolnić z Genjutsu rangi D oraz C włącznie. Wystarczy wykonać pieczęć tygrysa i powiedzieć nazwę techniki.

Suiton: Suiben

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik za pomocą chakry wody, tworzy coś na kształt bata, liny którym może obwiązać przeciwnika. Dodatkowo korzystając z chakry raitonu, może wsadzić do liny właśnie tą chakrę, rażąc wroga prądem.

Suiton: Kokuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik tworzy czarną mgłę, którą następnie przenosi na swój cel i wypuszcza z niej deszcz łatwopalnego, czarnego oleju.

Mizu no naka ni kakurete

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika pozwala użytkownikowi ukryć się w wodzie i być dla przeciwnika niewykrywalnym. SHinobi może się ukryć nawet w kałuży wody.

Suiton: Mizurappa

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chaky, może zwiększyć siłę i zasięg ataku. Oberwanie z bliska grozi śmiercią lub połamaniem kości.

Klanowe

Shintenshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Jest to podstawowa technika klanu. Pozwala ona przenieść się użytkownikowi do ciała innej osoby lub zwierzęcia. Ma on wtedy całkowitą kontrolę nad ciałem ofiary, jednak w trakcie działania techniki, ciało użytkownika pozostaje bezbronne. Duch użytkownika porusza się w lini prostej i gdy nie trafi w cel, to zajmuje to trochę czasu, zanim wróci do swego ciała. Silniejsi shinobi są w stanie wyrzucić z swojego ciała intruza. W dodatku gdy kontrolowane przez użytkownika ciało, zostanie zranione lub zabite, to takie same obrażenia odnosi ciało użytkownika.

Wykonane Misje :
~D :
~C :
~B :
~A :
~S :

Stoczone Pojedynki :
~Wygrane :
~Przegrane :
~Zremisowane :



Sry ,że daję nowego posta ,ale znalazłęm błąd ,bo gdy zmieniałęm technikę to użyłem starej KP ,więc wygląd nie jest rozbudowany ,razem z historią i charakterem. Za pomyłkę jeszcze raz przepraszam

_________________
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Mikoto Yamanaka   

Powrót do góry Go down
 
Mikoto Yamanaka
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Naruto ''new Generation'' :: Karta Postaci :: Zaakceptowane-
Skocz do: