Naruto ''new Generation''


No długo masz zamiar się patrzeć. ? Klikaj '' Rejestruj'' Klik, Klik.... Noo dajesz, dajesz nie przestajesz. Wink. Czeka na ciebie świetna przygoda więc nie zastanawiaj się tyle tylko chodź do nas ;D.

Naruto ''new Generation''

Żyjecie tylko raz! Nie musicie wybierać niemożliwej ścieżki. Możecie żyć tak jak chcecie, umierać jak chcecie... Ale... bez względu na obraną drogę... nigdy nie zapominajcie o tym, by chronić tych którzy są dla was ważni! - Trzeci Hokage
 
IndeksIndeks  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
TOP50 GryGry w przeglądarce PBF - Toplista gier PBFNamek Power TOP-100 TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
Toplista Naruto - Power of ninjaNaruto World Cup Najlepsze strony o Anime w necie..::NARUTO-ZONE::..

Pilne Poszukiwanie NOWEGO Mizukage ~ Miyuki
Zapisy Do Konoha i Kiri chwilowo zamknięte
Z dniem dzisiejszym OGŁASZAM, że nabór na MG otwarty ! ~ Miyuki

Share | 
 

 Bramy Taijutsu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Yubari
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 300
Join date : 05/10/2012
Imię : Yubari
Nazwisko : Uchiha
Wiek : 18

PisanieTemat: Bramy Taijutsu   Nie Paź 07, 2012 12:35 pm

Wyjątkowa umiejętność użytkowników TaiJutsu umożliwiająca zniesienie limitów jakie nakłada organizm na ciało. Dzięki uwolnieniu tej energii, użytkownik jest w stanie chwilowo wznieść się ku wyżynom swych możliwości.


Kaimon - Brama Otwarcia

Pierwsza brama znajdująca się w lewej półkuli mózgu. Jej otwarcie zdejmuje ograniczenia mięśni, które narzucone są na ciało Shinobi przez wcześniej wspomniany mózg. Brama ta zwiększa siłę oraz szybkość postaci, lecz niestety powoduje również jej zmęczenie.

Wymagania:
~Posiadanie rangi technik C.

Premie:
~Możliwość nauki techniki Omote Renge.
~Bazowa szybkość postaci zwiększa się o 15%
~Bazowa siła postaci wzrasta o 10%


Skutki Uboczne:
~Po dezaktywowaniu bramy, użytkownik czuje zmęczenie oraz lekki ból mięśni - może się poruszać oraz atakować lecz jest wolniejszy oraz słabszy.

Czas Trwania:
Dwie tury, po których należy albo otworzyć kolejną bramę, lub aktywna zostanie dezaktywowana.
(I Tura-> Aktywacja, II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne, III Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy)



Kyūmon - Brama Energii

Druga brama chakry znajdująca się w prawej półkuli mózgu. Jej otworzenie niweluje zmęczenie oraz ból jaki wywołało otwarcie pierwszej bramy.

Wymagania:
~Wcześniejsze otwarcie Pierwszej Bramy.
~Posiadanie rangi technik C.


Premie:
~Niwelacja zmęczenia oraz bólu mięśni, które powstały przy otwarciu I Bramy.
~Bazowa szybkość postaci wzrasta o 15% (Efekt I Bramy).
~Bazowa siła postaci wzrasta o 10% (Efekt I Bramy).


Skutki Uboczne:
~Po dezaktywacji bramy, użytkownik ma problemy ze złapaniem oddechu.
~Lekkie zawroty głowy.


Czas Trwania:
Dwie tury, po których należy albo otworzyć kolejną bramę, lub aktywna zostanie dezaktywowana.
(I Tura-> Aktywacja, II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne, III Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy)


Przykład otwierania I oraz II bramy:
I Tura-> Aktywacja I bramy. II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja II Bramy -> Jednocześnie I tura II Bramy. II Tura-> Kontynuacja II Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy.


Seimon - Brama Życia

Brama znajdująca się w kręgosłupie. Jej otwarcie skutkuje bardzo szybkim przepływem krwi przez ciało użytkownika, co powoduje iż do komórek dopływa więcej tlenu. Dzięki tej czynności wzrasta siła oraz szybkość postaci, jednakże z powodu temperatury jaka osiąga jej ciało, skóra przybiera kolor czerwony.

Wymagania:
~Wcześniejsze otwarcie Drugiej Bramy.
~Posiadanie rangi technik B.


Premie:
~Komórki są bardziej utlenione, przez co użytkownik czuje się silniejszy oraz szybszy.
~Bazowa szybkość postaci wzrasta o 35%
~Bazowa siła postaci wzrasta o 30%


Skutki Uboczne:
~Ogromne zmęczenie z powodu wykorzystania wielkiej energii oraz nadużycia mięśni.
~Problemy z prawidłowym złapaniem wizji - liczne zawroty głowy.
~Obowiązek natychmiastowej pomocy medycznej lub spędzenie jednego dnia w szpitalu.


Czas Trwania:
Dwie tury, po których należy albo otworzyć kolejną bramę, lub aktywna zostanie dezaktywowana.
(I Tura-> Aktywacja, II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne, III Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy)


Przykład otwierania I, II oraz III bramy:
I Tura-> Aktywacja I bramy. II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja II Bramy -> Jednocześnie I tura II Bramy. II Tura-> Kontynuacja II Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja III Bramy -> Jednocześnie I tura III Bramy. II Tura-> Kontynuacja III Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy.


Shōmon - Brama Bólu

Kolejna Brama, której zdjęcie powoduje zniesienie kolejnych limitów nałożonych na ciało Shinobi. Brama ta zwiększa po raz kolejny szybkość oraz siłę użytkownika, lecz niestety jest dla niego równie niebezpieczna. Osoba korzystająca z tej techniki musi mieć wytrzymałe ciało, inaczej jest w stanie zniszczyć swój organizm.

Wymagania:
~Wcześniejsze otwarcie Trzeciej Bramy.
~Posiadanie rangi technik B.


Premie:
~Umożliwia naukę techniki Ura Renge.
~Bazowa szybkość postaci wzrasta o 50%
~Bazowa siła postaci wzrasta o 50%


Skutki Uboczne:
~Ogromne zmęczenie z powodu wykorzystania wielkiej energii oraz nadużycia mięśni.
~Problemy z prawidłowym złapaniem wizji - ogromne zawroty głowy.
~Obowiązek spędzenia trzech dni w szpitalu.


Czas Trwania:
Jedna tura, po której należy albo otworzyć kolejną bramę, lub aktywna zostanie dezaktywowana.
(I Tura-> Aktywacja, II Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy)


Przykład otwierania I, II III oraz IV bramy:
I Tura-> Aktywacja I bramy. II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja II Bramy -> Jednocześnie I tura II Bramy. II Tura-> Kontynuacja II Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja III Bramy -> Jednocześnie I tura III Bramy. II Tura-> Kontynuacja III Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja IV bramy -> Jednocześnie I tura IV Bramy. II Tura-> Zakończenie techniki lub aktywacja kolejnej Bramy.


Tomon - Brama Limitu

Brama, której zdjęcie powoduje następne zwiększenie szybkości oraz siły użytkownika. Niestety przysparza mu też ogromnego bólu.

Wymagania:
~Wcześniejsze otwarcie Czwartej Bramy.
~Posiadanie rangi technik A.


Premie:
Możliwość nauki techniki Gourai Rensa.
~Bazowa szybkość postaci wzrasta o 70%
~Bazowa siła postaci wzrasta o 60%


Skutki Uboczne:
~Ogromne zmęczenie z powodu wykorzystania wielkiej energii oraz nadużycia mięśni.
~Użytkownik nie może się poruszać przez jakiś czas, z powodu ogromnego bólu kości oraz mięśni.
~Obowiązek spędzenia czterech dni w szpitalu.


Czas Trwania:
Jedna tura, po której należy albo otworzyć kolejną bramę, lub aktywna zostanie dezaktywowana.
(I Tura-> Aktywacja, II Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy)


Przykład otwierania I, II III, IV oraz V bramy:
I Tura-> Aktywacja I bramy. II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja II Bramy -> Jednocześnie I tura II Bramy. II Tura-> Kontynuacja II Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja III Bramy -> Jednocześnie I tura III Bramy. II Tura-> Kontynuacja III Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja IV bramy -> Jednocześnie I tura IV Bramy. II Tura-> Aktywacja V Bramy -> Jednocześnie pierwsza tura V bramy. II Tura-> Zakończenie techniki lub aktywacja kolejnej Bramy.


Keimon - Brama Widoku

Otwarcie tej bramy powoduje usunięcie limitu ilości protein oraz tłuszczy, które może spalić organizm. W związku z tym zwiększają się umiejętności użytkownika,a jego silnie parujący pot otacza go jasno niebieską aurą.

Wymagania:
~Wcześniejsze otwarcie Piątej Bramy.
~Posiadanie rangi technik A.


Premie:
~Możliwość nauki techniki Asa Kujaku.
~Bazowa szybkość postaci wzrasta o 85%
~Bazowa siła postaci wzrasta o 90%


Skutki Uboczne:
~Ogromne zmęczenie z powodu wykorzystania wielkiej energii oraz nadużycia mięśni.
~Użytkownik nie może się poruszać przez 24 Godziny., z powodu ogromnego bólu kości oraz mięśni.
~Obowiązek spędzenia pięciu dni w szpitalu.


Czas Trwania:
Jedna tura, po której należy albo otworzyć kolejną bramę, lub aktywna zostanie dezaktywowana.
(I Tura-> Aktywacja, II Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy)


Przykład otwierania I, II III, IV, V oraz VI bramy:
I Tura-> Aktywacja I bramy. II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja II Bramy -> Jednocześnie I tura II Bramy. II Tura-> Kontynuacja II Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja III Bramy -> Jednocześnie I tura III Bramy. II Tura-> Kontynuacja III Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja IV bramy -> Jednocześnie I tura IV Bramy. II Tura-> Aktywacja V Bramy -> Jednocześnie pierwsza tura V bramy. II Tura-> aktywacja VI Bramy -> Jednoczesnie I tura VI Bramy. II Tura-> Aktywacja kolejnej bramy lub zakończenie techniki.


Kyomon - Brama Cudu

Otwarcie tej przedostatniej bramy, zdejmuje prawie wszystkie ograniczenia jakie zostały narzucone na ciało użytkownika. Jego siła oraz szybkość przekraczają wszelkie wyobrażenia. Gdy się poruszamy, dostrzec nas może tylko Shinobi rangi S. Z naszego ciała uwalnia się czysta energia, która otacza całe nasze ciało.

Wymagania:
~Wcześniejsze otwarcie Szóstej Bramy.
~Posiadanie rangi technik S.


Premie:
~Możliwość nauki techniki Hirudora.
~Bazowa szybkość postaci wzrasta o 120%
~Bazowa siła postaci wzrasta o 150%


Skutki Uboczne:
~Ogromne zmęczenie z powodu wykorzystania wielkiej energii oraz nadużycia mięśni.
~Użytkownik nie może się poruszać przez 5 Dni. Każde dotknięcie powoduje ogromny ból.
~Obowiązek spędzenia tygodnia w szpitalu.


Czas Trwania:
Jedna tura, po której należy albo otworzyć kolejną bramę, lub aktywna zostanie dezaktywowana.
(I Tura-> Aktywacja, II Tura-> zakończenie lub aktywowanie kolejnej bramy)


Przykład otwierania I, II III, IV, V, VI oraz VII bramy:
I Tura-> Aktywacja I bramy. II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja II Bramy -> Jednocześnie I tura II Bramy. II Tura-> Kontynuacja II Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja III Bramy -> Jednocześnie I tura III Bramy. II Tura-> Kontynuacja III Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja IV bramy -> Jednocześnie I tura IV Bramy. II Tura-> Aktywacja V Bramy -> Jednocześnie pierwsza tura V bramy. II Tura-> aktywacja VI Bramy -> Jednoczesnie I tura VI Bramy. II Tura-> Aktywacja VII Bramy -> Jednocześnie I Tura VII Bramy. II Tura-> Aktywacja ostatniej bramy lub zakończenie techniki.


Shimon - Brama Śmierci

Brama, której otwarcie powoduje ogromne konsekwencje dla użytkownika. Mianowicie znosi ona wszelkie ograniczenia serca, co pozwala ciału pracować na maksymalnych obrotach. Podczas trwania tej techniki użytkownik, nie czuje żadnego bólu. Jego ciało jest czystą siłą. Niestety organizm jest tak przeciążony przez te Taijutsu, co powoduje śmierć użytkownika pod koniec tury.

Wymagania:
~Wcześniejsze otwarcie Siódmej Bramy.
~Posiadanie rangi technik S.


Premie:
~Osiągnięcie siły Bogów.
~Bazowa szybkość postaci wzrasta o 300%
~Bazowa siła postaci wzrasta o 400%


Skutki Uboczne:
~Śmierć Użytkownika.

Czas Trwania:
Jedna tura, po której użytkownik umiera.

Przykład otwierania I, II III, IV, V, VI, VII oraz VIII bramy:
I Tura-> Aktywacja I bramy. II Tura-> Kontynuacja - zaczynają pojawiać się skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja II Bramy -> Jednocześnie I tura II Bramy. II Tura-> Kontynuacja II Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja III Bramy -> Jednocześnie I tura III Bramy. II Tura-> Kontynuacja III Bramy - zaczynają pojawiać się jej skutki uboczne. III Tura-> Aktywacja IV bramy -> Jednocześnie I tura IV Bramy. II Tura-> Aktywacja V Bramy -> Jednocześnie pierwsza tura V bramy. II Tura-> aktywacja VI Bramy -> Jednoczesnie I tura VI Bramy. II Tura-> Aktywacja VII Bramy -> Jednocześnie I Tura VII Bramy. II Tura-> Aktywacja VIII Bramy. Kolejna Tura-> Śmierć Użytkownika.
Powrót do góry Go down
 
Bramy Taijutsu
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Gwiezdne Duchy
» Teren na zachód od Krwawej Bramy
» Bramy Winterfell

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Naruto ''new Generation'' :: Techniki :: Umiejętności Specialne-
Skocz do: