Naruto ''new Generation''


No długo masz zamiar się patrzeć. ? Klikaj '' Rejestruj'' Klik, Klik.... Noo dajesz, dajesz nie przestajesz. Wink. Czeka na ciebie świetna przygoda więc nie zastanawiaj się tyle tylko chodź do nas ;D.

Naruto ''new Generation''

Żyjecie tylko raz! Nie musicie wybierać niemożliwej ścieżki. Możecie żyć tak jak chcecie, umierać jak chcecie... Ale... bez względu na obraną drogę... nigdy nie zapominajcie o tym, by chronić tych którzy są dla was ważni! - Trzeci Hokage
 
IndeksIndeks  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
TOP50 GryGry w przeglądarce PBF - Toplista gier PBFNamek Power TOP-100 TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
Toplista Naruto - Power of ninjaNaruto World Cup Najlepsze strony o Anime w necie..::NARUTO-ZONE::..

Pilne Poszukiwanie NOWEGO Mizukage ~ Miyuki
Zapisy Do Konoha i Kiri chwilowo zamknięte
Z dniem dzisiejszym OGŁASZAM, że nabór na MG otwarty ! ~ Miyuki

Share | 
 

 Hyūga Ichizoku

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Yubari
Chūnin
Chūnin
avatar

Posty : 300
Join date : 05/10/2012
Imię : Yubari
Nazwisko : Uchiha
Wiek : 18

PisanieTemat: Hyūga Ichizoku   Sob Paź 06, 2012 12:34 pm

Jest jednym z najdumniejszych klanów wioski liścia. W dodatku owy klan jest dość liczny, można by powiedzieć że najliczniejszy. Klan podzielił się na gałąź główną i gałąź boczną. Gałąź boczna, została oznaczona pieczęcią na czole, która w razie śmierci takiej osoby aktywuje się i niszczy jego Byakugana, aby wróg nie zdobył o nim informacji. W dodatku gałąź główna gardzi członkami z gałęzi bocznej i uważa że oni powinni chronić głównych dziedziców rodu, co też skrzętnie robią. Oczywiście czasami zdarza się, że ktoś z gałęzi bocznej się zbuntuje, jednak dostaje taką nauczkę, że już o tym nie myśli.
Ich Kekkei Genkai to Byakugan. Pozwala On patrzeć przez niemal wszystko, dostrzega również wewnętrzne centrum chakry przeciwnika. Pozwala to oszacować ile sił pozostało przeciwnikowi i opracować odpowiednią strategię. Byakugan umożliwia uderzenia w Tenketsu (punkty Chakry) przeciwnika atakować je, trafiając w najodpowiedniejsze elementy. Jeśliby brać pod uwagę, że w całym ciele jest 361 punktów Keirakukei (dróg wylotu Chakry) o wielkości główki od szpilki, i z niezwykłą precyzją zostają one trafione, a więc, tym samym, zatamowane, może spowodować to tragiczne w skutkach zatrzymanie przepływu Chakry przeciwnika. Byakugan pozwala również na dostrzeganie wszystkiego wokół co się dzieje (359 stopni). Istnieje jednak martwy punkt-znajdujący się w okolicach pod ostatnim kręgiem szyjnym

Techniki:

Shōtei

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Jest to prosty atak, składający się z szybkich i precyzyjnych pchnięć na ciało wroga. Układem rąk i ruchami styl jest podobny do Jūken, z tą różnicą że tutaj użytkownik nie używa chakry ani Byakugana.

Jūken

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : Dopóki nie skończy się chakra
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Jest to charakterystyczny styl walki wręcz, używany tylko w tym klanie. Po aktywacji Byakugana, użytkownik uderza w wewnętrzny system chakry, przez wydobywającą się chakrę z dłoni walczącego.

Jūho Sōshiken

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik tworzy dwa lwy z chakry na swoich dłoniach i uderza nimi w przeciwnika.

Hari tekunikkuchakura

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik skupia chakrę na zewnątrz swojego ciała i formułuje ją w igły, które pozwalając trafić nawet w bardzo małe cele.

Jūkenpō Ichigekishin

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Członek klanu wydalania chakrę każdego punktu chakry w swoim ciele. Dzięki czemu może uderzyć przeciwnika wybuchem chakry i odsunąć go od siebie, oraz uwolnić się z więzów, różnych pułapek.


Hakke Kūshō

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Użytkownik skuupia w otwartej dłoni duże ilości chakry, a następnie wyrzuca ją w stronę przeciwnika z ogromną siłą. Obrażenia jakie zadaje ta technika zależy od odległości użytkownika od wroga. Im bliżej on się znajduje, tym większe obrażenia.

Hakke Sanjūni Shō

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Technika zamyka trzydzieści dwa punkty chakry w Systemu Przepływu Chakry przeciwnika. Ofiara nie może używać chakry przez dłuższy czas i ciężej się jej jest poruszać. Sekwencja uderzeń wygląda następująco: Dwa uderzenia czynią dwa. Kolejne dwa uderzenia dają cztery. Cztery kolejne uderzenia dają osiem. Osiem uderzeń daje szesnaście. Szesnaście uderzeń daje trzydzieści dwa.

Hakke Rokujūyon Shō

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Technika pozwala zablokować 64 punkty tenketsu w Systemie Przepływu Chakry przeciwnika. Przepływ chakry zostaje zablokowany a ofierze ciężko jest nawet wstać. Sekwencja uderzeń wygląda następująco: Dwa uderzenia czynią dwa. Kolejne dwa uderzenia dają cztery. Cztery kolejne uderzenia dają osiem. Osiem uderzeń daje szesnaście. Szesnaście uderzeń daje trzydzieści dwa. Trzydzieści dwa uderzenia dają sześćdziesiąt cztery.

Hakkeshō Kaiten

Ranga techniki: B
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik uwalnia chakrę z każdego punktu Tenketsu na swoim ciele i zaczyna się kręcić bardzo szybko, w celu odbicia ataków. Tworzy wokół siebie pole rotacyjne które odpycha przeciwników, gdy się do niego zbliżą. Użytkownik może kontrolować rozmiar i moc sfery dostosowując ją do sytuacji i swoich wymagań.

Shugohakke Rokujūyon Shō

Ranga techniki: A
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Użytkownik emituje stały strumień chakry z dłoni, tworząc bardzo ostre ostrza chakry. Następnie użytkownik porusza się niesamowicie szybko i zwinnie pozwalając uderzać cel z ekstremalną precyzją i jednocześnie atakować setki razy. Pozwala ona atakować mniejsze cele. Dodatkowo użytkownik może kontrolować wielkość kopuły co sprawia że jest idealna technika do obrony jak i ataku.

Hakke Hasangeki

Ranga techniki: A
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Potężna wersja Hakke Kūshō. Użytkownik uderza swój cel z bliska potężną falą chakry, która odpycha przeciwnika do tyłu, wgniatając go w drzewa czy skałę i powodując u niego liczne obrażenia.

Hakke Hyaku Nijūhachi Shō

Ranga techniki: A
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 8 postów
Technika pozwala zamknąć 128 punktów chakry w Systemie przepływu chakry przeciwnika. To sprawia, że ofiara nie może używać chakry przez dłuższy okres czasu i ciężko się jej jest poruszać. Alternatywnie może być wykorzystana do uderzenia dużej liczby celów w bardzo szybkim tempie. Sekwencja uderzeniem jest następująca: Najpierw dwa uderzenia, co czyni dwa. Potem kolejne dwa uderzenia co czyni cztery. Cztery kolejne uderzenia czynią osiem. Osiem kolejnych uderzeń czynią szesnaście. Szesnaście kolejnych uderzeń dają trzydzieści dwa. Kolejne trzydzieści dwa uderzenia, dają sześćdziesiąt cztery. Kolejne sześćdziesiąt cztery uderzenia dają liczbę sto dwadzieścia osiem.
Powrót do góry Go down
 
Hyūga Ichizoku
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Naruto ''new Generation'' :: Techniki :: Klanowe-
Skocz do: