Naruto ''new Generation''


No długo masz zamiar się patrzeć. ? Klikaj '' Rejestruj'' Klik, Klik.... Noo dajesz, dajesz nie przestajesz. Wink. Czeka na ciebie świetna przygoda więc nie zastanawiaj się tyle tylko chodź do nas ;D.

Naruto ''new Generation''

Żyjecie tylko raz! Nie musicie wybierać niemożliwej ścieżki. Możecie żyć tak jak chcecie, umierać jak chcecie... Ale... bez względu na obraną drogę... nigdy nie zapominajcie o tym, by chronić tych którzy są dla was ważni! - Trzeci Hokage
 
IndeksIndeks  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  
TOP50 GryGry w przeglądarce PBF - Toplista gier PBFNamek Power TOP-100 TopLista Naj Stron ANIME I MANGI
Toplista Naruto - Power of ninjaNaruto World Cup Najlepsze strony o Anime w necie..::NARUTO-ZONE::..

Pilne Poszukiwanie NOWEGO Mizukage ~ Miyuki
Zapisy Do Konoha i Kiri chwilowo zamknięte
Z dniem dzisiejszym OGŁASZAM, że nabór na MG otwarty ! ~ Miyuki

Share | 
 

 Miyuki Kazama

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Miyuki
Tokubetsu Jounin
Tokubetsu Jounin
avatar

Posty : 99
Join date : 09/09/2012
Imię : Miyuki
Nazwisko : Nakane
Wiek : 23

PisanieTemat: Miyuki Kazama   Sob Paź 06, 2012 10:07 am

Dane Osobowe:
Imię : Miyuki
Nazwisko : Kazama
Płeć : Kobieta
Wiek : 23 lat
Wzrost|Waga : 174cm | 54kg
Klan : -
Pochodzenie : Ex. Kiri Gakure | Konoha Gakure

Dane Shinobi:
Ranga : Tokubetsu Jounin
Ranga Technik : A
Kekkei Genkai|Umiejętność Specjalna : Kyuubi - lv 2.
○ Nieskończone ilości czakry, wielka siła, szybsza regeneracja ran
Natura Chakry : Suiton
Żywioły Chakry : Fuuton
Talent Główny : Iryojutsu
Umiejętności Dodatkowe: Inteligencja | Szybkość

Opis Postaci :

Wygląd : Wysoka i szczupła dziewczyna o bujnych różowych włosach sięgających po pas, ma błękitne duże oczy i delikatne rysy twarzy. Ma na sobie zieloną bluzę, charakterystyczną do ubrania mieszkańca konohy, pod tym czarną bluzeczkę pokrywającą biust a w dół rozchodzi się przezroczysta krateczka. Bluzki włożone ma do spódniczki pod którymi znajdują się czarne spodenki. Bandaż ma przywiązany do prawej nogi, jej buty są na lekkim obcasie koloru czarnego.

Charakter : Miyuki jest osobą towarzyską i jednocześnie wybuchową, pełną optymizmu i wiary w lepsze jutro. W sytuacjach wymagających skupienia potrafi być opanowana i spokojna, w pozostałych przypadkach mówi raczej dużo, często się śmieje. Ze względu na przeszłość stara się jak najwięcej czasu spędzać ze swoimi przyjaciółmi. W wolnym czasie uwielbia dokształcać się w domowych zaciszach. Zupełnie nie potrafi się opanować w chwilach podwórkowych , co najczęściej kończy się jej bójką. Jest tolerancyjna i nim wyrazi o kimś jakąkolwiek opinię, rozważa ją kilkakrotnie z różnych stron. Niemal przez cały czas ma na twarzy pogodny uśmiech. Mało znosi krytykę. Jest na tyle otwarta, że nieraz ociera się o zwykłą naiwność. Lubi stać na czele grupy. Mimo sporej ilości dobroci w sercu, w krytycznych sytuacjach potrafi stać się twarda i nieugięta. Na polu walki używa cynicznych komentarzy, które mają na celu wyprowadzenie przeciwnika z równowagi.

Historia : ~ Poprawiam

Nindo : Walka dla samego siebie nie może dać ci prawdziwej siły.
* Zrobię wszystko, aby chronić tych, których kocham.



Ekwipunek :
Ryo : 500
Przedmioty : 10x Kunai, 10x Shuriken'ów, Wachlarz, 20 metrów linki, 5x Bomb Dymnych, 5 Bomb Świetlnych, mała apteczka, 10x Karteczek wybuchowych, 2x Fuma Shuriken , 3x Czyste zwoje, 5x Yondaime Kunai, Katana, 4x Lodowe Bomby, 6x Bomby usypiające

Techniki :
Podstawy

Taijutsu

Shishi Rendan

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Technika wykonywana w powietrzu. Użytkownik wykonuje serię mocnych uderzeń skierowanych na przeciwnika. Następne kończy technikę dość efektownie wykonując kopnięcie z półobrotu w brzuch a tuż przy ziemi zadaje silne kopnięcie, które przygniata całkowicie do powierzchni ziemi.

Ninjutsu

Kage Shuriken no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-11m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Opis: Użytkownik rzuca dwa shurikeny. Jeden, chowa się pod cieniem drugiego. Sprawia to, że przeciwnik koncentruje się na jednym shurikenie, zapominając o tym drugim. Technika może zaskoczyć nawet wytrawnego ninję.

Kai

Ranga techniki: C
Typ: Defensywna
Zakres działania: 0-5m
Czas trwania: 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jest to technika, która pozwala się uwolnić z Genjutsu rangi D oraz C włącznie. Wystarczy wykonać pieczęć tygrysa i powiedzieć nazwę techniki.

Kirigakure no jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Wymagania: Tylko dla shinobi z Kiri
Opis: Technika pozwala spowić teren gęstą mgłą i ograniczyć widoczność wrogowi. Mgła nie jest w stanie oszukać Byakugana, lecz sharingan jest na nią bardziej podatny(ze względu na mgłę, która jest wytwarzana z chakry użytkownika). Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika (im gęstsza tym pochłania większe ilości chakry).

Doku kiri

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania :6-11m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 6 postów
Opis: Użytkownik wypuszcza dużą ilość trującej mgły z ust. Jej ilość i zasięg zależy od poziomu umiejętności i ilości chakry jaką przeznaczy na to jutsu.

Rasengan

Ranga techniki: A
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie: 5 postów
Opis: Jest potężną techniką. Użytkownik tworzy kulę. "sferę" wirującej chakry, która jest tworzona w dłoni użytkownika. Następnie użytkownik rozpędza się i uderza przeciwnika, wprowadzając go w ruch obrotowy i powodując u niego poważne obrażenia. Techniki bardzo trudno jest się nauczyć a trening składa się z trzech części:
I. Użytkownik uczy się jak rozrywać balon z wodą przez obracanie wody wewnątrz, w różnych kierunkach za pomocą chakry. Ten krok uczy użytkownika rotacji chakry.
II. Użytkownik rozrywa piłkę z gumy Jest to trudniejsze, gdyż piłka jest twardsza, powietrze rotuje się zupełnie inaczej niż wodę. Krok ten uczy siły i skupienia czakry w dłoni.
III. Jest połączeniem dwóch powyższych kroków. Siły i rotacji chakry oraz utrzymywania tej formy energii w formie kuli wielkości dłoni tak by wyszedł kompletny Rasengan.

Fuuton

Kamaitachi no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Jutsu, do którego użycia potrzebny jest wachlarz. Użytkownik wykonuje zamach swoim wachlarzem, tworząc sporych rozmiarów masę powietrza o sile porównywalnej z huraganem. Technika dobra do odparcia ataków np. broni i dobra jako technika atakująca.

Daikamaitachi no Jutsu

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna/Defensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Jest to technika, wykonywana przy pomocy wachlarza. Tym atakiem, można odbić fale dźwiękowe, jak i inne ataki. Tnie drzewa i metal. Technika może przeszkadzać w uformowaniu pieczęci lub ustaniu przez wroga. Można się tym ruchem obronić jak i zaatakować. Jego siła, zależy od chakry użytej do tego jutsu.


Suiton

Mizu Kawarimi

Ranga techniki: D
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 3 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Gdy shinobi zostanie uderzony, zamienia się w wodę, aby nie ponieść obrażeń od bezpośredniego ataku fizycznego. Jednak trzeba trochę czasu, zanim użytkownik wróci do swojej naturalnej formy.

Mizu no naka ni kakurete

Ranga techniki: C
Typ : Defensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika pozwala użytkownikowi ukryć się w wodzie i być dla przeciwnika niewykrywalnym. SHinobi może się ukryć nawet w kałuży wody

Suiton: Kokuu no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 3 posty
Użytkownik tworzy czarną mgłę, którą następnie przenosi na swój cel i wypuszcza z niej deszcz łatwopalnego, czarnego oleju.

Suiton: Mizurappa

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Po wykonaniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust strumień wody, który może kontrolować. Za pomocą chaky, może zwiększyć siłę i zasięg ataku. Oberwanie z bliska grozi śmiercią lub połamaniem kości.

Suiton: Mizuame Nabara

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Użytkownik wypluwa z ust dużą ilość lepkiej mazi. Tym sposobem może unieruchomić przeciwnika i z większym powodzeniem zaatakować. Techniki trudno uniknąć i aby się nie przykleić przeciwnik musi przesłać duże ilości chakry o stóp, aby podeszwy mogły się odklejać przy każdym kroku.

Mizu Bunshin no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : Dopóki nie zostaną zniszczone
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Technika polega na stworzeniu klona lub klonów z wody które są w stanie atakować o sile równej 1/10 siły wykonawcy.

Suiton: Takitsubo no Jutsu

Ranga techniki: C
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 4 posty
Jutsu tworzy wodospad wody źródlanej, bez organizmów wodnych. Technika zmienia otoczenie, a szerokość i wielkość wodospady zależy od użytej ilości chakry.

Suiton: Goshokuzame

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : Na całą rozbieżność wody
Czas Trwania : Dopóki nie zostaną zniszczone
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Użytkownik kładzie dłoń na powierzchni wody i z każdego jego palca, tworzy rekina. Łącznie jest ich 5. Każdy z nich atakuje przeciwnika i regenerują się w wodzie, więc trudno jest je pokonać.

Suiton: Bakusui Shōha

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 2 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Użytkownik wypluwa z ust duże ilości wody, na której może się przemieszczać jak na fali. W dodatku może wykorzystać istniejącą już wodę, do tworzenia wodnych technik.


Suiton: Ja no Kuchi

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Technika tworzy potężny słup wody, który przybiera formę węża z otwartą paszczą. Porusza się on w stronę celu i połyka go. Gdy tak się stanie, wąż zamienia się w rzekę, która prowadzi do użytkownika.

Suiton: Suiryūdan no Jutsu

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 12-16m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Użytkownik tworzy wodnego smoka. Aby ją wykonać, potrzeba wykonać wiele pieczęci, które się wykonuje w szybkim tempie. Potrzeba również być blisko jakiegoś zbiornika z wodą. Idealna, do pozbyciu się wielu przeciwników na raz, a jej siła zależy od chakry i woli użytkownika.

Suiton: Haran Banshō

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 6-12m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Użytkownik przywołuje ogromne ilości wody z nieba, przykładając obie dłonie do ziemi. Woda omija użytkownika, po czym z całą swoją mocą uderza w cel.

Medyczne

Chiyute no Jutsu

Ranga techniki: D
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 2 posty
Jest to podstawowe medyczne ninjutsu, którym dysponuje każdy ninja medyk. Polega ona na skoncentrowaniu chakry w dłoni i leczeniu powierzchownych obrażeń, niegroźnych ran. Technika używana w celu udzielenia pierwszej pomocy.

Ōkashō

Ranga techniki: C
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 1 post
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Użytkownik kumuluje chakrę w pieści, które zostaje wypuszczona na cel zadając ogromne szkody. . Obrażenia zależą od ilości używanej chakry, jednakże bezpośrednie trafienie może połamać żebra a nawet zabić. Gdy uderzy w ziemię, pęka ona na kilka kawałków.


Koiyasute no Jutsu

Ranga techniki: B
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Technika, która leczy poważne, rozległe obrażenia wewnętrzne czy zewnętrzne i głębokie rany. Jest w stanie przywrócić akcję serca, jednak impuls pobudzający pracę tego narządu jest wysyłany tylko cztery razy. Jeżeli akcja serca nie zostanie przywrócona, następuje koniec..

Chakura no Mesu

Ranga techniki: B
Typ : Ofensywna
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 5 postów
Jest to jutsu, które formuje chakrę w mały ostry nóż. Wykorzystywany jest do bardzo dokładnych cieć, nie tworząc otwartych ran a to ogranicza ryzyko zakażenia. Skalpel chakry, jest wykorzystywany przez niektórych medyków również do walki. Co prawda w ogniu walki ciężko jest trafić dokładnie, aby powstały śmiertelne cięcia, jednak użytkownik może skutecznie przecinać tkanki mięśniowe i ścięgna, aby unieruchomić cel.

Saikan Chūshutsu no Jutsu

Ranga techniki: B
Typ : Pomocnicza
Zakres działania : 0-5m
Czas Trwania : 4 posty
Ilość postów, po których można jej użyć ponownie : 6 postów
Technika polega na usuwaniu trucizn z ciała pacjenta i naprawia szkody, które wyrządziła w jego ciele.
Użytkownik za pomocą Chakura no Mesu, wykonuje naciecie w pobliżu uszkodzonej części ciała. Następnie popycha dużą ilość leczniczych płynów przez nacięcie, który po chwili wraca z trucizną pochodząca z uszkodzonej części ciała i służy jako medium, przez które jad jest zawieszony, a następnie wyrzucony z ciała człowieka. Technika ta może być wykonywana kilka razy pod rząd, jeżeli zachodzi taka potrzeba. Pacjent w trakcie wykonywania tej techniki, czuje dyskomfort, ból. Po wyciągnięciu trucizny, może zostać użyta w celu opracowania antidotum lub lekarstwa po analizie i podania pacjentowi aby wyleczyć go całkowicie.


Wykonane Misje :
~D : 0
~C : 0
~B : 0
~A : 0
~S : 0

Stoczone Pojedynki :
~Wygrane : 0
~Przegrane : 0
~Zremisowane : 0
Powrót do góry Go down
http://shinobidastiny.dialog.tv
 
Miyuki Kazama
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Naruto ''new Generation'' :: Karta Postaci :: Zaakceptowane-
Skocz do: